Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Vi har vært venner i mange år men har aldri vært noe mer en det. Han skulle feriere noen uker i USA og sa at han ville kjøpe noe til meg der. Jeg sa at det trengte han absolutt ikke gjøre. Da han kom tilbake kom han med en eske til meg. Oppi der lå det tre sett med ganske sexy undertøy. To av dem var fra victoria secret. Så ikke billige saker heller. Jeg viste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Syns det var så ubehagelig. Følte han tråkket langt inn på mine intimsoner! I tillegg til det insisterte han på at jeg skulle prøve de på der og da når han var der. Ble helt sjokkert! Det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Da han hadde gått, satt jeg kanskje 30 min på badet og bare gråt. Syns det var så ekelt! Det kan da ikke være normalt å gjøre noe slikt? Vi har aldri hatt noen intimkontakt i det hele tatt. Og han har aldri kjøpt noe til meg før. Hvorfor kjøpe undertøy?! Det litt komiske oppi det hele var at det var str 70B han hadde kjøpt. Jeg bruker 70K.. Da jeg sa at det ikke var vits i at jeg prøvde fordi de var for små, insisterte han igjen. Men det kan jo hende at de passer. Yea, right! Skulle kjøpt en tskjorte str xs til han som bruker xxl og sagt det samme! Det kan jo hende den passer like vel? Dagens utblåsning! Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: d938e...c27
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Gråt fordi du fikk gratis dyrt undertøy?? Skaff deg psykolog du kan ikke være helt god i hodet! Er da overhodet ingen grunn til å grine av dette! Grow up crybaby! Anonymous poster hash: 9fbf3...226
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg hadde reagert hvis noen hadde kjøpt undertøy til meg på den måten.. Hadde sagt tusen takk, og nevnt noe som at "det bør du kanske gi noen andre?". VS er forresten ikke dyrt, ser bare fancy ut.. Anonymous poster hash: f13ab...24f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Gråt fordi du fikk gratis dyrt undertøy?? Skaff deg psykolog du kan ikke være helt god i hodet! Er da overhodet ingen grunn til å grine av dette! Grow up crybaby! Anonymous poster hash: 9fbf3...226 Hva skal man med gratis dyrt undertøy hvis det ikke passer? Jeg er ikke den som griner til vanlig. Men dette var veldig ubehagelig, rett og slett! Anonymous poster hash: d938e...c27
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Gråt fordi du fikk gratis dyrt undertøy?? Skaff deg psykolog du kan ikke være helt god i hodet! Er da overhodet ingen grunn til å grine av dette! Grow up crybaby! Anonymous poster hash: 9fbf3...226 Hva skal man med gratis dyrt undertøy hvis det ikke passer? Jeg er ikke den som griner til vanlig. Men dette var veldig ubehagelig, rett og slett! Anonymous poster hash: d938e...c27 Aha! Så du gråt fordi han kjøpte for liten størrelse når han først kommer med gratis sexy undertøy,da er saken helt nnerledes Anonymous poster hash: 9fbf3...226
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 VC ser bare veldig fancy ut. veldig dyr er det ikke. Det finnes vel en VC-butikk på "hvert gatehjørne" i USA Anonymous poster hash: 5a146...0a1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 VC ser bare veldig fancy ut. veldig dyr er det ikke. Det finnes vel en VC-butikk på "hvert gatehjørne" i USA Anonymous poster hash: 5a146...0a1 Ja, ok. Men jeg likte det like dårlig like vel. :| Anonymous poster hash: d938e...c27
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Gråt fordi du fikk gratis dyrt undertøy?? Skaff deg psykolog du kan ikke være helt god i hodet! Er da overhodet ingen grunn til å grine av dette! Grow up crybaby! Anonymous poster hash: 9fbf3...226 Hva skal man med gratis dyrt undertøy hvis det ikke passer? Jeg er ikke den som griner til vanlig. Men dette var veldig ubehagelig, rett og slett! Anonymous poster hash: d938e...c27 Aha! Så du gråt fordi han kjøpte for liten størrelse når han først kommer med gratis sexy undertøy,da er saken helt nnerledes Anonymous poster hash: 9fbf3...226 Ja, helt klart! Anonymous poster hash: d938e...c27
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Hva er problemet med å få undertøy i gave? Hvorfor gråter man? Greit at det kanskje er litt spesielt, men å sette seg ned å begynne å gråte...??? Anonymous poster hash: ec1ae...3fa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Hva er problemet med å få undertøy i gave? Hvorfor gråter man? Greit at det kanskje er litt spesielt, men å sette seg ned å begynne å gråte...??? Anonymous poster hash: ec1ae...3fa Det var en reaksjon jeg fikk. Syns det var så ubehagelig. Anonymous poster hash: d938e...c27
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Du gråt når en kompis kjøpte deg undertøy. Jeg lo godt når en kompis kjøpte meg vibrator. Vi hadde heller aldri gjort noe, ikke et kyss en gang. Det er to år siden jeg fikk gaven og vi er fremdeles bare venner. Slutt å overanalyser. Anonymous poster hash: b30cb...338
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Du gråt når en kompis kjøpte deg undertøy. Jeg lo godt når en kompis kjøpte meg vibrator. Vi hadde heller aldri gjort noe, ikke et kyss en gang. Det er to år siden jeg fikk gaven og vi er fremdeles bare venner. Slutt å overanalyser. Anonymous poster hash: b30cb...338 Fordi om du lo når du fikk en vibrator, så har ikke jeg lov til å gråte? Man kan ikke styre over følelsene sine! Eller jo, til en viss grad. Jeg holdt meg i 3 timer. Jeg gråt da han hadde gått.Jeg gråter sjelden og aldri forran noen. Men det er tanken på at han har gått rundt i butikken, sett for seg mine bryster, sett for seg meg i de ulike undertøyene, hatt fantasier om meg. Det gjør meg kvalm! Anonymous poster hash: d938e...c27
Førstemann Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Jeg forstår deg godt! Hadde vært greit om han bare hadde kjøpt det, men det at han insisterer på at du skal prøve det på for å vise deg frem sier jo alt om hvorfor han kjøpte akkurat det. Ikke hyggelig i det hele tatt
Fru vims Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Det at han kjøpte undertøy til deg er ikke så ille. Men at han ville at du skulle prøve det på foran han er kanskje litt rart. Men hadde ikke begynt å gråte da. Så syntes du overagerer litt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Du gråt når en kompis kjøpte deg undertøy. Jeg lo godt når en kompis kjøpte meg vibrator. Vi hadde heller aldri gjort noe, ikke et kyss en gang. Det er to år siden jeg fikk gaven og vi er fremdeles bare venner. Slutt å overanalyser. Anonymous poster hash: b30cb...338 Fordi om du lo når du fikk en vibrator, så har ikke jeg lov til å gråte? Man kan ikke styre over følelsene sine! Eller jo, til en viss grad. Jeg holdt meg i 3 timer. Jeg gråt da han hadde gått.Jeg gråter sjelden og aldri forran noen. Men det er tanken på at han har gått rundt i butikken, sett for seg mine bryster, sett for seg meg i de ulike undertøyene, hatt fantasier om meg. Det gjør meg kvalm! Anonymous poster hash: d938e...c27 Jeg tror neppe det var deg han så for seg da han kjøpte det undertøyet, når han bommet så inni granskauen på størrelsen. Men, nå har jo du noe å gi bort til noen andre som kanskje kan sette litt mer pris på det? Anonymous poster hash: 0d4e1...d68
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg syns du overreagerer.. Han bommet grovt på størrelsen, så han har neppe gått å fantasert om deg og puppene dine.. Han ville gjøre noe hyggelig for deg, og kjøpte undertøy. Mest sannsynlig så har han fått hjelp eller funnet noe kjapt selv... At han ville se deg prøve det er jo litt rart, men igjen.. Han er en mann, de er enkle.. Kanskje han har et godt øye til deg. Er ikke dette en venn av deg?! Anonymous poster hash: 51adf...8b1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Denne reaksjonen forstår heller ikke jeg. Vennen din ville gjøre noe hyggelig for deg, kanskje han bommet på kjøpet men det er ikke bestandig så smart å være så selvopptatt at du tror mannen vil få deg til sengs selvom han kjøper undertøy. Støtter også de som sier at han umulig kan ha mange fantasier om deg når han bommet sånn på størrelsen. Forøvrig kjenner jeg meg ikke igjen i uttalelsen om at Victoria Secret butikker finnes på hvert et gatehjørne i USA. Jeg har tilbragt mye tid i forskjellige storbyer i USA, og ja det finnes flere VS butikker i alle byer, men det er på de mer ekslusive kjøpesenterne eller i ekslusive handlegater. Anonymous poster hash: beeee...5f9
Fero Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Kunne ikke dy meg, ikke vondt ment Men altså.. Mente han virkelig at du skulle prøve så han skulle få SE, eller bare prøve med en gang fordi han var spent på om det passet deg? Var kanskje en rar gave å gi, men men.. Hyggelig at han ga en gave i det hele tatt, tenker nå jeg. Kanskje. Med mindre gaven hadde masse baktanker, men det vet ikke jeg noe om. Og om du tenker på at han har sett for seg deg og puppene dine mens han var inne i butikken, og dette faktisk er tilfelle, kan jeg nesten garantere deg at det har han nok da sett for seg mange ganger før, dessverre..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Du gråt når en kompis kjøpte deg undertøy. Jeg lo godt når en kompis kjøpte meg vibrator. Vi hadde heller aldri gjort noe, ikke et kyss en gang. Det er to år siden jeg fikk gaven og vi er fremdeles bare venner. Slutt å overanalyser. Anonymous poster hash: b30cb...338 Det heter ikke "kompis kjøpte meg vibrator" det heter " en kompis kjøpte EN vibrator TIL meg". Jeg skjønner at du kanskje har engelsk som morsmål siden du formulerer deg slik, men på norsk får den setningen en helt annen mening når du hopper over ord på den måten. Kompisen din kjøpte deg (altså han kjøpte deg som individ) vibrator (det siste ordet blir hengende i luften uten mening). Du får mao ikke frem det du mest sannsynlig ønsker å få frem. Men jeg skjønner godt at det er vanskelig å lære norsk som ny i landet, min mor har brukt mange år på å lære seg flytende norsk, men hun fikk det til til slutt . Stå på . Anonymous poster hash: feb28...732
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #21 Skrevet 23. januar 2014 Herregud da! Hvis hun følte at situasjonen var ekkel, så har jo hun helt rett i det! At en guttekompis kjøper sexy undertøy til en kan jo være helt greit eller helt feil, avhengig av hvordan det gjøres.. Skjønner deg godt jeg! Anonymous poster hash: 1922a...c26
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #22 Skrevet 23. januar 2014 Du høres ut som en dame med selvrespekt! En ekte lady! Jeg hadde også reagert slik, og hadde aldri likt det. Syns ikke du overreagerer. Jeg hadde ikke tatt imot gaven derimot. Anonymous poster hash: 77b2e...811
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #23 Skrevet 23. januar 2014 Skjønner godt at du syntes det er ubehagelig. Venner kjøper da ikke sexy undertøy til hverandre. For en pervo som ber deg prøve det på i tillegg mens han ser på. Jeg syntes han nedverdiget deg. Dette ble for intimt. Skjønner godt reaksjonen din. Jeg ville grått av skuffelse og svik. En du tror er en platonisk venn var en ulv i fåreklær. Anonymous poster hash: d4290...98b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #24 Skrevet 23. januar 2014 Vi har vært venner i mange år men har aldri vært noe mer en det. Han skulle feriere noen uker i USA og sa at han ville kjøpe noe til meg der. Jeg sa at det trengte han absolutt ikke gjøre. Da han kom tilbake kom han med en eske til meg. Oppi der lå det tre sett med ganske sexy undertøy. To av dem var fra victoria secret. Så ikke billige saker heller. Jeg viste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Syns det var så ubehagelig. Følte han tråkket langt inn på mine intimsoner! I tillegg til det insisterte han på at jeg skulle prøve de på der og da når han var der. Ble helt sjokkert! Det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Da han hadde gått, satt jeg kanskje 30 min på badet og bare gråt. Syns det var så ekelt! Det kan da ikke være normalt å gjøre noe slikt? Vi har aldri hatt noen intimkontakt i det hele tatt. Og han har aldri kjøpt noe til meg før. Hvorfor kjøpe undertøy?! Det litt komiske oppi det hele var at det var str 70B han hadde kjøpt. Jeg bruker 70K.. Da jeg sa at det ikke var vits i at jeg prøvde fordi de var for små, insisterte han igjen. Men det kan jo hende at de passer. Yea, right! Skulle kjøpt en tskjorte str xs til han som bruker xxl og sagt det samme! Det kan jo hende den passer like vel? Dagens utblåsning! Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: d938e...c27 Huff da, herregud... Beklager at jeg må le litt også..! Optimist kalles en slik som ham . Fikk du dem i dag sånn helt uten forvarsel om at noe slikt kunne komme? Og har han vist noen andre tegn på å mangle litt sosiale antenner også tidligere? Anonymous poster hash: 65244...13a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #25 Skrevet 23. januar 2014 Du høres ut som en dame med selvrespekt! En ekte lady! Jeg hadde også reagert slik, og hadde aldri likt det. Syns ikke du overreagerer. Jeg hadde ikke tatt imot gaven derimot. Anonymous poster hash: 77b2e...811 Hennes reaksjon har da null og niks med selvrespekt å gjøre. Når det er sagt så er jeg enig i at jeg virkelig ikke hadde likt dette dersom det var snakk om en platonisk venn, og ingen du hadde snakket om slikt med... Men jeg tror jeg selv overrasket hadde begynt å le og kalt ham en stor optimist når spørsmålet om å se meg i undertøyet kom opp...;p. Og så hadde jeg nok bedt ham ta det med seg hjem igjen, og ikke ringt ham på noen måneder... Anonymous poster hash: 65244...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå