Frk B. Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hvor handler dere vinterklær til dere selv. Jeg er en str 38 og trenger ny boblebukse og boblejakke sånn at jeg kan være med ut å leke med barna. Jeg kan ikke fordra å reise i butikker å prøve, så prøver å finne noe på nett - er villig til å reise til bestemte butikker da. Men hvor handler dere vintertøy for til dere selv, hvilke merker er bra? Både nett og butikk. Å hvor mye legger dere i det? Jeg tenker å legge 700-1000 i hvert plagg, gjerne mer hvis det er på tilbud. Jeg har sett på merke Àhkkà på elles.no å syns disse ser fine ut, men har ikke peiling på hvor bra kvalitet ting har - eller hvordan man finner ut av det. Håper noen kan hjelpe meg - vis det må bestilles vil jeg kunne bestille slik at jeg har det til neste helg, for da kommer jentungen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Mannen og jeg har Bergans vinterklær. Har bukse og jakker. For den prisen ville jeg gått til en sports butikk og spurt hva de anbefaler og fått prøvd. Det er viktig å ha god passform som gir rom for bevegelse når man skal ha tykke klær til bruk ute. Coop obs har jo også noen ganger kampanje på en del gode merkeklær. Kan nok finne masse fint der. Kommer litt an på om du er ute og herjer ofte eller om du ser for deg bare gå ute når det er sånn passe fint vær.
Frk B. Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Coop har jeg også sett litt på, men aner liksom ikke om merket er noe bra.. Det blir nok mest bruk når det er greit vær, men også litt når det er litt mer ''dritt vær''. Det er snakk om alt fra gå tur med hunden til å ake og lage snømann.
Newlife! Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Zalando.no har ganske bra utvalg og gratis frakt og retur, så da kan du jo få det hjem og prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå