Gå til innhold

Kan jeg gå på do å bæsje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen sover så godt på soverommet vårt i 2. etg. Jeg sitter i rommet ved siden av å ser på tv. Vi har toalett i 2. etg, men det er under oppussing, så jeg får ikke brukt det. Kan jeg gå ned i kjelleren for å bæsje på badet der nede? Det er 2 etasjer ned. Jeg er veldig usikker på om jeg tør, eller om jeg skal holde meg og vente til jenta våkner.

Har diaré, så er litt vanskelig å holde meg da.

Anonymous poster hash: e5dab...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Hvorfor kan du ikke gå ned..?

Anonymous poster hash: 9c44c...111

Skrevet

Åja, nå skjønner jeg. Har ikke lest alle de andre innleggene om å gå fra baby :P

Skrevet

Eh... Hvorfor kan du ikke gå ned..?

I tilfelle babyen våkner! Tar jo litt tid å tørke seg i rompa og vaske henda og gå opp mange trapper og sånn..

Skrevet

Altså, det er da forskjell på å gå fra en baby i huset vs å gå fra en baby utenfor huset. Hvis det begynner å f.eks å brenne mens du er på do kan du høre brannalarmen, det gjør man da ikke om man er på butikken. Det var da ikke så lenge siden en baby døde mens foreldrene var ute et par timer mens han sov. Det får da være grenser hvor mye man skal kverulere om dette.

Anonymous poster hash: e2686...04a

Skrevet

Nei du kan ikke gå å bæsje. Det kan du aldri gjøre. Neste gang må du legge babyen til å sove på do, slik at du kan bæsje når du blir trengende.

Urutinert ass...;-)

Anonymous poster hash: df407...b97

Skrevet

Lån ei bleie da.

Anonymous poster hash: cb5ba...9c0
Skrevet

Du bør drite i en bøtte som du kan tømme i do når mannen kommer hjem eller når baby våkner :D:P

Skrevet

Altså, det er da forskjell på å gå fra en baby i huset vs å gå fra en baby utenfor huset. Hvis det begynner å f.eks å brenne mens du er på do kan du høre brannalarmen, det gjør man da ikke om man er på butikken. Det var da ikke så lenge siden en baby døde mens foreldrene var ute et par timer mens han sov. Det får da være grenser hvor mye man skal kverulere om dette.

Anonymous poster hash: e2686...04a

Ja, men tenk om det begynner å brenne i 2. etg når jeg er i kjelleren da? Babyen klarer ikke å gå ned brannstigen på egen hånd. Og så kan det jo hende at det brenner i trappa, så jeg ikke kommer meg opp dit?

Skrevet

Herregud da folkens, hva feiler det dere? Hvorfor behov for så teite tråder?

Anonymous poster hash: 1a43a...237

Skrevet

Kjøp en slik "bæsj and carry" de har i militæret. Bærbar hyttedo. Da kan du bæsje i stua.

Gud så lite løsningsorientert folk er.

Eller kjøp en forbrenningsdo. Bruker litt strøm men det er babyens sikkerhet verdt.

Anonymous poster hash: 8f5c6...f9d

Skrevet

Tusen takk for masse flotte svar jenter! Jeg klarte ikke å holde meg, å bæsjet i vedkurven. Jeg tørket meg med en sofapute. Nå står vedkurven der å stinker, så jeg la masse ved og puter over. Det demper lukten litt.

Har noen tips til hvordan jeg kan få diareen ut av vedkurven uten for mye gris? Og hvordan blir jeg kvitt bæsjen fra putene? Kan jeg ta de i vaskemaskin?

Ha en fin dag, nå venter jeg bare på at gullet skal våkne, så bærer det ut for å kjøpe voksenbleier. Vil nødig havne i en slik situasjon igjen. Mannen kommer til å bli sint :(

Skrevet

Ikke tenk på det. Litt bæsj på sofaputene har vel alle hatt. Det må nødvendigvis bli slik siden den lille sover. Bare kast de putene og kjøp nye. Husk å ta med den lille på shopping da.

Anonymous poster hash: 8f5c6...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...