Gå til innhold

Jeg pleier å være skeptisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de siste årene har jeg opplevd merkelige ting, som ikke kan forklares eller være tilfeldige. Flere som har det sånn? Tør ikke fortelle om det jeg har opplevd til noen jeg kjenner, de vil ikke tro på det uansett.

Jeg får syn, så skjer det. Men det er sjelden, og kan ikke provosere det frem på noen måte. Kjæresten min har vært med meg da det skjedde, jeg fortalte hva jeg tenkte, og så skjedde det noen sekunder etterpå. Han var ateist den gang. Skjønner det hvis dere ikke tror på sånt, det gjorde i utgangspunktet ikke jeg heller. Men ville bare skrive om det :)

Anonymous poster hash: 89f61...194

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles deja vu....

Anonymous poster hash: 65b97...2cc
Skrevet

Kvinnelig intuisjon ;) Har det på samme måten.

Anonymous poster hash: 2f2ec...94e
Skrevet

Har det også slik :)

Anonymous poster hash: c48dd...cbc
Skrevet

Har det også sånn. Enten skjer det like etterpå å andre ganger lenge etterpå. Skikkelig rart :)

Anonymous poster hash: cf49e...0de

Skrevet

Hvis det stadig blir hyppigere ville jeg tatt en snarlig tur til legen.

Anonymous poster hash: fe48c...e46

Skrevet

Jeg har det ikke sånn, men jeg har på en eller annen merkelig måte en slags "kontakt med naturen".

Det vil si at ved flere tilfeller har jeg sagt til folk rundt meg at jeg tror det kommer tordenvær, nå kommer det snart en storm osv. Jeg merker det på kroppen. 

En annen gang var jeg i et annet land, og plutselig kjente jeg et eller annet rart, en vibrering i bakken. Da sa jeg til de rundt meg at jeg tror det blir jordskjelv, og 5 min senere begynte det å riste skikkelig. Jeg merket det altså lenge før alle andre rundt meg gjorde det.

Jeg kan også høre elektrisitet, altså ikke all, men apparater, piping fra lamper osv., selv når andre ikke hører det. 

Jeg har vitner på alle disse opplevelsene, altså folk som har vært der sammen med meg når det har skjedd og jeg har sagt at jeg tror det blir det ene eller det andre, så det er ikke sånn at jeg finner på det. 

Anonymous poster hash: 3b3e1...a38
Skrevet

Det kalles deja vu....

Anonymous poster hash: 65b97...2cc

Kanskje du skal google deja vu? Eller lære litt fransk :P Dette er ikke deja vu. Deja vu betyr at man opplever noe for første gang og tror man har opplevd det tidligere. Noe helt annet altså. 

Anonymous poster hash: 8f2e1...181

Skrevet

Morsomt at flere opplever det samme! Da er det ikke like skummelt lenger ;) men jeg vet aldri hva som skjedde før etterpå, når det jeg tenkte skjer. Kan ikke skille mellom vanlige tanker og det andre.

Anonymous poster hash: 89f61...194

Skrevet

Jeg har det ikke sånn, men jeg har på en eller annen merkelig måte en slags "kontakt med naturen".

Det vil si at ved flere tilfeller har jeg sagt til folk rundt meg at jeg tror det kommer tordenvær, nå kommer det snart en storm osv. Jeg merker det på kroppen. 

En annen gang var jeg i et annet land, og plutselig kjente jeg et eller annet rart, en vibrering i bakken. Da sa jeg til de rundt meg at jeg tror det blir jordskjelv, og 5 min senere begynte det å riste skikkelig. Jeg merket det altså lenge før alle andre rundt meg gjorde det.

Jeg kan også høre elektrisitet, altså ikke all, men apparater, piping fra lamper osv., selv når andre ikke hører det. 

Jeg har vitner på alle disse opplevelsene, altså folk som har vært der sammen med meg når det har skjedd og jeg har sagt at jeg tror det blir det ene eller det andre, så det er ikke sånn at jeg finner på det. 

Anonymous poster hash: 3b3e1...a38

Jeg har det også langt på vei slik du beskriver. Aldri opplevd jordskjelv, men opplever stadig slike ting ift natur.

Hvis mobilen står på lydløs uten vibrerende varsel og den ligger dekket til (så jeg ikke ser at den lyser opp) så merker jeg likevel at det kommer inn meldinger eller at noen prøver å ringe.

Kan ikke forklare hvordan jeg merker det, men jeg tror det er energisignalene jeg på et eller annet pussig vis får med meg.

Anonymous poster hash: c48dd...cbc

Skrevet

Spennende tema.  Har hatt noen rare opplevelser selv også. Særlig i forbindelse med liv og død. 

Anonymous poster hash: b9870...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...