☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Første natta sida babyen kom at både eg og ho har sove godt Tredje natta på rad at ho ikkje har våkna før det som kan definerast som morgon (onsdag var i grenseland då ho ville ha pupp kl 6.30, men ho sov vidare til 10 etterpå og då er det greit). Eg har derimot våkna i einingar I dag sov ho 23.30-08.15, og eg sov 24-07.30 Neste prosjekt: Ta kvelden tilbake! Vi er på veg, ho sov i grinda 18.30-20.30 og 21-23. Men sove i vogga utan at mamma legg seg; uaktuelt visst..
frk Nilsen Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Så deilig! Nyt fredagen Jeg har sovet lenge i dag(står vanligvis opp 05.45), ble vekt av ungene som ville ha frukt 08.45. Herlig med fredag og planleggingsdag. Nå er det barneTV i pysjen på ungene og kaffe på mor! Litt rydding i heimen og deretter bytur Endret 17. januar 2014 av frk Nilsen
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2014 Her blir det nettsurfing og kaffi, skal dusje når babyen sovnar. Einaste sky på himmelen er eit tannlegebesøk. Vi skal til svigers på middag, noko som kan vere stress då svigermor blir så fortvila viss eldste ikkje et. Men eldste skal ikkje vere med, ho skal i skisporet for første gong med bestefar, og blir stappa full av pølser, saft og vafler. Null stress, altså (bortsett frå logistikk rundt henting og levering, gledar meg til bilseteperioden er over). Nyt fredagen Planleggingsdag er gode greier
sug lut Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Gratulerer med søvnen, folkens, det er dere vel unt, mulig det er månefasen eller noe, for jeg har også sovna, for en gangs skyld - selvsagt ikke før halv to men det er bedre enn halv fire. Dvs at jeg fikk en runde hønngammal Judging Amy 0050-0140 (minn meg på at Amy Brennemann i hvilken som helst rolle skal inn på ei nerdeliste over mest irriterende kvinnemenneske på film), men slapp en runde tilsvarende gammal Privat Praksis fram til halv tre med tilsvarende irriterende Amy og deretter like lysvåken helsikes Frustrerte Fruer til halv fire. Det må jo kalles ei god natt.
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2014 Gratulerer med søvnen, folkens, det er dere vel unt, mulig det er månefasen eller noe, for jeg har også sovna, for en gangs skyld - selvsagt ikke før halv to men det er bedre enn halv fire. Dvs at jeg fikk en runde hønngammal Judging Amy 0050-0140 (minn meg på at Amy Brennemann i hvilken som helst rolle skal inn på ei nerdeliste over mest irriterende kvinnemenneske på film), men slapp en runde tilsvarende gammal Privat Praksis fram til halv tre med tilsvarende irriterende Amy og deretter like lysvåken helsikes Frustrerte Fruer til halv fire. Det må jo kalles ei god natt.Eg fekk med meg "Meet the Fockers" i går kveld, bortkasta tid eg aldri får att. Kom på mot slutten av filmen at eg har mykje usett på plex, men då var det for seint.. Amy Brennemann har evna til å ødelegge det meste, Judging Amy hadde vore ein kjempegod serie utan hovudpersonen. Privat Praksis hadde vpre mogleg å halde ut utan ho..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Gud, så heldig du er! Her har jeg en klump som forsåvidt har blitt bedre på kveldene, nå holder det å gå inn 1-2 ganger fra leggetid kl 19 og til jeg legger meg kl 22-22.30. Men han tar det jo igjen på morgenen, nå i disse dager er han klar for dagen allerede kl 5-5.30. Og han sover nesten ikke om dagen, både igår og idag gikk det 20 min før han våkna, og han sover heller ikke noe mer. Og alt dette etter å ha holdt det gående til og fra på natta også. At han orker, sier jeg bare. Her har vi begynt å legge oss 21.30-22, bare for å sikre oss litt søvn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå