Gå til innhold

Instagram virker ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare meg? Siden igår kan jeg ikke åpne instagramen.

Anonymous poster hash: 30cd0...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Skrevet

Har ingen problemer med instagram. Prøv å restarte telefonen

Skrevet

Hvordan åpne? Jeg klarer se bildene - og timeantallet etter siste utleggelse hos sistemann stemmer:)

Anonymous poster hash: 96762...825
Skrevet

Ingen problemer her heller...

Anonymous poster hash: 5642b...166
Skrevet

Har ingen problemer med instagram. Prøv å restarte telefonen

Jeg har gjort det, men åpner fortsatt ikke :(

Skrevet

Avinstaller appen og last ned på nytt?

Skrevet

Sjekk om du kommer inn på instagram på pc

Skrevet

Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.

Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.

På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.

Skrevet

Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.

Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.

På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.

Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden. 

Anonymous poster hash: ff10a...c4a

Skrevet

Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.Anonymous poster hash: 30cd0...ea2

Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden.  Anonymous poster hash: ff10a...c4a

Eh hvordan kan jeg være innpå her da? Sitter på IPad.

Skrevet

Da er vel instagram sperret, da.

Skrevet

Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.Anonymous poster hash: 30cd0...ea2

Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden.  Anonymous poster hash: ff10a...c4a

Eh hvordan kan jeg være innpå her da? Sitter på IPad.

Da gir vel innstillingene din deg lov til det da.... Merkelig å be om hjelp, få hjelp, og så være frekk fordi du ikke har kunnskap nok til å forstå hjelpen. Jeg kunne jo selvfølgelig valgt å gi deg noen hint med hvordan du endrer dette, men siden du er ufordragelig får du nesten finne ut av det selv! Tips: GOOGLE..

Anonymous poster hash: ff10a...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...