Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Eller er det bare meg? Siden igår kan jeg ikke åpne instagramen. Anonymous poster hash: 30cd0...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Halloooooooooooooooooooo!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 30cd0...ea2
frk Nilsen Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Har ingen problemer med instagram. Prøv å restarte telefonen
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan åpne? Jeg klarer se bildene - og timeantallet etter siste utleggelse hos sistemann stemmer:) Anonymous poster hash: 96762...825
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Ingen problemer her heller... Anonymous poster hash: 5642b...166
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Har ingen problemer med instagram. Prøv å restarte telefonen Jeg har gjort det, men åpner fortsatt ikke Anonymous poster hash: 30cd0...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Avinstaller appen og last ned på nytt? Anonymous poster hash: 96762...825
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Sjekk om du kommer inn på instagram på pc Anonymous poster hash: 96762...825
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke. Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ. På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden. Anonymous poster hash: 30cd0...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke. Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ. På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden. Anonymous poster hash: 30cd0...ea2 Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden. Anonymous poster hash: ff10a...c4a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.Anonymous poster hash: 30cd0...ea2 Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden. Anonymous poster hash: ff10a...c4a Eh hvordan kan jeg være innpå her da? Sitter på IPad. Anonymous poster hash: 30cd0...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har slått av Ipadeng slått på nytt, vil ikke åpne. Har lastet inn på nytt, åpner ikke.Får hele tiden denne meldingen : Fetching of original content failed with the following error: Proxy Publisher Failure - CONNECTION ERROR. If you own this domain, please consult this FAQ.På pc og tlf så kan jeg komme inn på Instagram men ikke med Ipaden.Anonymous poster hash: 30cd0...ea2 Den sier at du ikke har nettilgang. Da er det nok noe galt med enten nettet ditt, eller innstillingene på ipaden. Anonymous poster hash: ff10a...c4a Eh hvordan kan jeg være innpå her da? Sitter på IPad. Anonymous poster hash: 30cd0...ea2 Da gir vel innstillingene din deg lov til det da.... Merkelig å be om hjelp, få hjelp, og så være frekk fordi du ikke har kunnskap nok til å forstå hjelpen. Jeg kunne jo selvfølgelig valgt å gi deg noen hint med hvordan du endrer dette, men siden du er ufordragelig får du nesten finne ut av det selv! Tips: GOOGLE.. Anonymous poster hash: ff10a...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå