Gå til innhold

Tragiske en anmeldelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de noen som an svare me på dette?

Jeg leverte før jul en anmeldelse på en voldtekt som skjedde da jeg var yngre (16år). Jeg gjorde det fordi jeg følte at det var den eneste måten jeg endelig kunne legge det bak meg og med et ønske om å gjøre det rette - enda det er litt seint (over 10år siden). I tillegg til at kanskje gjerningsmannen kan få noen netter med dårlig søvn etter mine +10år med mareritt ol.

Nå angrer jeg, sover dårligere og bruker mye energi på å bekymre meg. Mine foreldre og søsken vet ingen ting om voldtekten og jeg brukte mye energi på å skjule det for mine venner også. Jeg ble helt ødelagt innvendig og har slitt med PTS (gikk til psykolog 6-7år etter), tok en haug med dårlige valg osv osv..

Nå vil jeg gjerne trekke anmeldelsen, da jeg ikke orker tanken på å få min familie involvert. Avhøret sa de skulle prate med pappa, søsken og flere venner. Jeg blir helt dårlig - julen ble ødelagt og nå kjenner jeg at jeg er på vei til et mørkt sted..

Hva skjer om jeg trekker anmeldelsen? Kan jeg bli straffeforfulgt? Bot?

Jeg har ikke skrevet under på forklaringen min enda, skal inn å gjøre det i dag!

Fint om de som ikke vet kan spare seg for svar, og jeg ønsker ikke noe moralpreken om valgene mine..

Takk for svar..

Anonymous poster hash: 7a111...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekke en anmeldelse skulle det stå. Autocorrect..

Anonymous poster hash: 7a111...52c

Skrevet

Selvsagt blir du ikke straffeforfulgt selv om du trekket den!

Hvorfor skulle du bli det??

Anonymous poster hash: 7e552...ea2
Gjest lillehi
Skrevet

Kjære deg😃 jeg vet ikke hvordan det fungerer, men vil bare sende deg en stor klem og ønske deg lykke til💕

Skrevet

Det er bare å trekke den. Trenger ingen grunn. Men du må forberede deg på at de kommer til å prøve å overtale deg til å la den stå. De ønsker ikke at vedkommende skal slippe unna. Er saken foreldet er det ikke sikkert de gjør det allikevel da. Lykke til!

Anonymous poster hash: e4b4b...194

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...