Gå til innhold

Meg med visdomstann-trekkingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann og blande alpoxen og ibux? og har de effekt??
Snart spist en ibux pakke og en paracet-pakke.. tilsammen 40 tab siden mandag :( er desperet etter andre funkende, sterkere og langvarige smertestillende.. :/

For ordensskyld: Tok kontakt med legekontoret idag, men fikk ikke beskjed tilbake, så får vel beskjed i morgen... men hjelper ikke meg i natt :/

Anonymous poster hash: d7f97...f79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er bedring i sikte etter tre dager ta kontakt ned tannlegen. Forøvrig 1000mg paracet best effekt mot smerter evt 500mg pluss paralgin forte. Hilsen tannlege.

Anonymous poster hash: 59adf...da2

Skrevet

Jeg har også tannverk fra helvete om dagen. Kan våkne midt på natta av smerter. Jeg tar 2x400mg ibux og da forsvinner smertene fort heldigvis. Tar det 2-3 ganger i døgnet. Tør ikke trekke, er LIVREDD :(

Anonymous poster hash: 460d5...a8c

Skrevet

Har ikke sett hovedtråden.. men har du dry socket? google..

Anonymous poster hash: cb1e0...81e
Skrevet

Jeg har også tannverk fra helvete om dagen. Kan våkne midt på natta av smerter. Jeg tar 2x400mg ibux og da forsvinner smertene fort heldigvis. Tar det 2-3 ganger i døgnet. Tør ikke trekke, er LIVREDD :(

Anonymous poster hash: 460d5...a8c

Er det ikke bedre at du trekker den, noe som egentlig er smertefritt, istedet for å ha nattsmerter(ergo råtten tann/rotfyllingstann).  En dag knekker den inni munnen din når råten har spist opp tanna...vil du heller det?? Ubehagelig bare å tenke på.. 

Spør heller tannlegen om å få ut en valium, og ta med en god venninne som holder deg i hånden, det går så bra skal jeg si deg ;) Been there!

Anonymous poster hash: cb1e0...81e

Skrevet

Nå har jeg ordnet med paracet 500g, og ibux 400g.. Hevelsen har gått ned også, og ikke så intens lengre. Så håper det er på riktig vei. :)

Anonymous poster hash: d7f97...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...