Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Går det ann og blande alpoxen og ibux? og har de effekt??Snart spist en ibux pakke og en paracet-pakke.. tilsammen 40 tab siden mandag er desperet etter andre funkende, sterkere og langvarige smertestillende.. :/ For ordensskyld: Tok kontakt med legekontoret idag, men fikk ikke beskjed tilbake, så får vel beskjed i morgen... men hjelper ikke meg i natt :/ Anonymous poster hash: d7f97...f79
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Hvis det ikke er bedring i sikte etter tre dager ta kontakt ned tannlegen. Forøvrig 1000mg paracet best effekt mot smerter evt 500mg pluss paralgin forte. Hilsen tannlege. Anonymous poster hash: 59adf...da2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har også tannverk fra helvete om dagen. Kan våkne midt på natta av smerter. Jeg tar 2x400mg ibux og da forsvinner smertene fort heldigvis. Tar det 2-3 ganger i døgnet. Tør ikke trekke, er LIVREDD Anonymous poster hash: 460d5...a8c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Har ikke sett hovedtråden.. men har du dry socket? google.. Anonymous poster hash: cb1e0...81e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har også tannverk fra helvete om dagen. Kan våkne midt på natta av smerter. Jeg tar 2x400mg ibux og da forsvinner smertene fort heldigvis. Tar det 2-3 ganger i døgnet. Tør ikke trekke, er LIVREDD Anonymous poster hash: 460d5...a8c Er det ikke bedre at du trekker den, noe som egentlig er smertefritt, istedet for å ha nattsmerter(ergo råtten tann/rotfyllingstann). En dag knekker den inni munnen din når råten har spist opp tanna...vil du heller det?? Ubehagelig bare å tenke på.. Spør heller tannlegen om å få ut en valium, og ta med en god venninne som holder deg i hånden, det går så bra skal jeg si deg Been there! Anonymous poster hash: cb1e0...81e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Nå har jeg ordnet med paracet 500g, og ibux 400g.. Hevelsen har gått ned også, og ikke så intens lengre. Så håper det er på riktig vei. Anonymous poster hash: d7f97...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå