Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Dere som prøvde å bli gravide og satset på ymse kjerringråd om kjønn, hvilken kjerringråd brukte dere og fikk dere "ønsket" kjønn? Er bare veldig nysgjerrig på om rådene har hold, eller om det blir det det blir 52/48 jente gutt, det blir jo enten eller men gøy å høre hva dere prøvde og om det hjalp Anonymous poster hash: 4390e...094
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Med storebror planlagt vi ikke noe kjønn. Ville bare bli gravid på dagen ( hadde hyrde stund på selve EL dagen). Da vi skulle prøve på nr.2, hadde vi lyst på ei jente. Om det formodning vise seg at det ville bli en gutt til, så hadde ikke gjort oss noka for det. Vi fulgte rådet om å ha hyrdestund noen dager før EL, og slik ble det. Og ei jente fikk vi Sant skal sies så har jeg alltid hatt stabil syklus, derfor var det lettere å planlegge. Anonymous poster hash: 184d3...979
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Vi gjorde det! Prøvde 5 dager før El, og jente blir det! Har to gutter frafør som er unnfanget rundt El-dagen Funket for oss iallefalll. Anonymous poster hash: 1f308...82d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Jeg signerer de andre to her. Funket her også Anonymous poster hash: 4b2f5...c7d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Gutt unnfanget på El dagen Anonymous poster hash: 089fb...431
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Så gøy!! Hi her og vi har to gutter som har blitt unnfanget rundt El (ikke planlagt) itilegg til at vi hadde mye sex den perioden begge har blitt laget. Mannen et også en som spruter ganske dypt i meg og da er sjNgsen større for gutt Neste gang blir det å prøvd på jenta, i 2015 tenkte vi skal ha en til så hvorfor ikke prøve på det ene kjønnet, er ikke krise om det blir en gutt til heller Tenkte å prøve kosthold, tempratur i rommet, surgjøre der nede, tre dager før El og at mannen spruter halvveis inn Anonymous poster hash: 42b83...f16
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Hadde sex samme dag som positiv eggløsningstest og det ble gutt. Andre gang ønsket jeg meg jente og hadde sex to dager før positiv eggløsningstest. Det ble to jenter på en gang! Sikkert bare tilfeldig. Anonymous poster hash: 86e81...df9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Som de andre her, hadde sex 4 dager før eggløsning, og det blir ei jente Anonymous poster hash: 2cb48...d63
Gjest Leelu30 Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Gutt unnfanget på EL dagen. Jente unnfanget med samleie 3 dager før EL
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 To gutter unnfanget på EL dagen i doggy style ;-) (altså dypt inne..) Anonymous poster hash: f8e37...927
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har bare en jente, og vi prøvde jo ikke å bli gravide. Men hun ble unnfanget lørdag eller søndag, så dro mannen vekk hele uken, og ifølge syklusen min hadde jeg EL 3-4 dager etter at vi hadde sex. Anonymous poster hash: 74b12...4e4
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Jente unnfanget på EL-dagen (vi prøvde ikke på noe kjønn). Venninnen min opplevde det omvendte, hun ønsket seg jente, men det ble gutt, selvom de lå sammen flere dager før EL.Ser utifra det andre skriver her, at vi er sjeldne Anonymous poster hash: 2dbab...885
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Vi prøvde ikke med vilje.Men det ble gutt unnfanget på eggløsningsdagen, jente noen dager før og venter jente nå også ,prøvde noen dager før. Anonymous poster hash: 51bfb...d15
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #14 Skrevet 17. januar 2014 Funket ikke her hvertfall :-) Anonymous poster hash: 6253b...ba0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 vi planla ikke kjønn, men hadde dagen før, og på selve EL med de to første = jenter hadde sex 5 dager før EL med nr 3 (uplanlagt), blir gutt. så stemte ikke her Anonymous poster hash: 68389...c13
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 vi planla ikke kjønn, men hadde dagen før, og på selve EL med de to første = jenter hadde sex 5 dager før EL med nr 3 (uplanlagt), blir gutt. så stemte ikke her Anonymous poster hash: 68389...c13 jeg har foresten også stabil syklus, trodde derfor ikke nr 3 skulle bli til:p Anonymous poster hash: 68389...c13
Kremtopp Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Planla ikke kjønn, men gutten ble unnfanget under mensperioden, nr2 og 3 ble unnfanget på el-dagen og begge ble jenter, nr4 ble unnfanget rett før el, uplanlagt, ble jente.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Har dere sex bare en gang når dere prøver å bli gravide? Vi hadde den både i dagene før og under eggeløsning, og aner ikke hvilken av disse gangene det endte med befruktning. Har en av hver. Anonymous poster hash: b8649...eb8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Hadde sex på EL-dag, og det ble gutt. Andre gang, noen dager før EL, og det ble jente Prøvde ikke på noe bestemt kjønn noen av gangene, men "kjerringrådet" stemte for oss. (Og ja, som noen her over spør om, disse to gangene hadde vi faktisk bare sex en gang per syklus.) Anonymous poster hash: 8cf25...30c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Hi her igjen Åååå så gøy, men kjenner jeg nesten blir litt nervøs, får jo så store forhåpninger på å få jente på nr 3 etter to gutter. Nesten så jeg blir så redd for at om vi virkelig går innfor jente så blir det gutt, så rekker jeg å håpe/nesten tro på jente så sier ul gutt... Vi skal ikke begynne prøvinga før i høst men jeg tenkte å begynne snart med eggløsningstester og slutte på prevensjon (hoppe av i svingen) Grunnen er at jeg tidligere har hatt veldig uregelmessig mens, 35-50 dagers sykluser og ofte El (kjenner det på murringer) syv-ti dager før mens. Men skal måle i seks måneder førut og få et mønster, hvordan fungerer eggløsningstester? Noen dere anbefaler ? Pris? Ser man f.eks at nå er det 4 dager før eggløsning ? -lurte litt på å bestille tidlig test av kjønn når jeg har blitt gravid, noen som har prøvd det? Tusen takk for alle svar, setter stor pris på deres erfaringer <3 Klem fra meg Anonymous poster hash: 42b83...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå