Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Før det første barnet: tenkte dere at dere ville ha baby, småbarn eller voksne barn? Hva følte og tenkte dere, gledet dere dere til den var baby, småbarn eller større? Jeg for min del har alltid gledet meg mest til de går på skolen og kan være med på ting og man kan ha samtaler. Anonymous poster hash: 2c8ff...b21
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Vi tenkte vel bare at vi ville ha barn. Generelt. Men jeg tror bildet i hodet mitt var mest av en liten toddler, sånn 1-2-åring. Anonymous poster hash: e1201...a01
<3 Legoland <3 Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville ha baby... Tenkte ikke på at babyen kom til å bli stor Hehe Elsker h*n enda - er nå 9 år
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg trodde jeg ville ha baby... men har nå en snart 2 åring og syns det blir gøyere og gøyere Anonymous poster hash: 66d5d...57d
-Blåklokke- Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har alltid vært veldig glad i alle barn. Jeg har alltid ønsket meg barn selv. Når man blir gravid er man vel mest forberedt på småbarnsperiodern. Man vet de vokser. Min jente er snart 2 år og jeg kjenner jo at det at hun blir større eller stor er langt fram og framtiden får vise hvordan tiden blir Men er sikker på at all alder har sin sjarm
Trimsi Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Ville ha barn, vel... var vel i grunnen veldig usikre i forkant. Vi byttet på om å holde igjen. Men da vi til slutt var sikre begge to, satte vi så smått igang Det var skummelt, morsomt, men fremfor alt veldig spennende. Så for meg (med skrekkblandet fryd) baby i utgangspunktet, men tenkte også litt på tiden når barnet ble større.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Ville ha baby, det var det eneste jeg så for meg. Tenkte ikke lenger frem. Det viste seg at jeg er elendig på babytiden, og jeg ventet bare på at tiden skulle gå og tenkte jo større jo bedre. Nå er hun 2,5 år og det er mulig å ha ordentlige samtaler med henne, og jeg koser meg. Anonymous poster hash: 8bcb4...d78
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Barn og fremtidig voksen, uten tvil. Babytiden var en laaang ørkenvandring for meg. 1-2 årstiden var et hakk bedre. Jeg trives best med barn fra 3 år og oppover. Anonymous poster hash: 5cc61...b93
Gjest Løvemusene Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Babyen min <3 Hææ, blir han større??
Honningmelon Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville ha baby. Men, etter å ha fått baby fant jeg ut at å ha baby ikke var så gøy alikevel. Så når de bikker overcåret begynner det å bli mer kos. Særlig etter de har bikket 2 år.
Musemorbr / Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Tenkte på det hele, helt frem til når vi en dag får barnebarn. La planer for videregående osv allerede da vi var prøvere.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville ha en baby. Har en på 4 nå og hver periode er like spennende og artig. Skal snart ha en baby til. Ja var baby jeg har lyst på, men er glad i alle stadiene:) Herlig med barn og gleder meg også til de blir større Anonymous poster hash: 4c1fb...b59
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville ha baby! Også når jeg fikk babyen så ville jeg ikke lenger ha noe barn ettersom jeg hadde så fødseldepresjon,å babyen ikke gjorde annet enn å skrike time etter time. Heldigvis gikk det over,også kom endelig morsfølesen Anonymous poster hash: 96a0e...981
Ugl@ ruger... Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Med første ville jeg ikke ha barn overhode, skulle ta abort ( god grunn og historie jeg ikke gidder rippe opp i), men kom på dagkirurgen, fikk utlevert noen piller, satt å så i pilleglasset lenge og vel til sykepleierne ble litt irritert. Klarte ikke, dro hjem og ble mamma etterhvert. Nå har jeg tenåring, to jenter på småtrinnet og er gravid, jeg elsker hele spekteret ved å være mamma. ( unntatt første trimester og høygravid fasen) Det er givende, spennende, se hvordan de utvikler seg til å bli forskjellige mennesker, med sine særpreg, meninger, utfordringer, styrker og svakheter. Ja, gleder meg til å kose meg ( forhåpentligvis) med baby igjen, men jeg er samtidig glad den fasen ikke varer lengre enn den gjør, det er deilig når barna vokser til og blir selvstendige også.
☆☆☆ Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Hadde eg fått valget ville eg bestilt ein ferdig eitt-toåring Men dei kom sjølvsagt som babyar og eg er glad for å ha opplevd babytida til eldste og no yngste.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 Vil ha barnebarn jeg, og da må jeg ha egne først. Anonymous poster hash: bb401...0c3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville ha et barn som jeg kunne være med å forme livet til og som kunne være til gjensidig glede både for barnet, meg selv og min mann. En å oppleve ting sammen med, "se" gjennom øynene til. OG vettu! Det har jeg fått! Nå er hun snart 6 år og det er så artig å vise henne livet og se hvordan hun oppdager det både på egenhånd og gjennom hva vi sier og gjør og de opplevelsene vi gir henne! Anonymous poster hash: a1890...c88
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ville ha barn. Graviditet og spebarnstid var et nødvendig onde for å komme dit. Det betyr ikke at det ikke var mye kos med babyer også, men det var ikke noe jeg gledet meg til. Anonymous poster hash: 72a7e...6d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Et barn som ville bli voksen en dag. Et nytt medlem av familien vår. Anonymous poster hash: da902...a13
Peggy Sue Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Vi planla å få et barn, i alle fasene. Når vi så for oss hvordan det ville bli når barnet kom, tenkte vi på barnet som en baby ettersom barnet er i det stadie når det kommer ut. Har ikke hatt noen vrangforestillinger om at barnet skal komme ut som 2 åring eller forbli baby for alltid. Så når vi startet prøvinga så vi for oss: baby, lite barn, stort barn, tenåring, voksen, svigerbarn og etterhvert barnebarn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå