Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Fødte for åtte dager siden, revnet ingenting utvendig, men revnet litt innvendig.. Jeg sjekket klitoris med håndspeil fordi det føltes så merkelig der nede, og det ser på en måte ut som om den er vrengt, den lille tappen i midten henger liksom langt ut, og det føles som om det er konstant trykk på klitoris. Når jeg blir seksuelt opphisset så begynner det først å pulsere i klitoris før det sprer seg og dunker i hele musa. Er redd jeg er ødelagt for livet og at klitorisstimulering kommer til å være smertefullt.. Flere som har opplevd det og evt. har erfart om det går over eller blir værende slik? Anonymous poster hash: 94294...9fe
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Tror jeg ville vente litt, iallfall til de første 6 ukene er gått før jeg hadde sjekket ut hva greia er. Det er kun 8 dager siden, la hohaen din få ro og hvile du så skal du se at ting faller på plass der de skal. All ære til deg som klarer å tenke på å bli opphisset så kort tid etter fødsel, og er bekymret over tingenes tilstand der nede på det seksuelle plan. Her var jeg bare glad ikke alt var vrengt og hang utenfor, hehe. Det ordner seg mye de neste ukene, og kroppen leges fort. Lykke til, håper du får knoppen der du vil ha den og alt er såre vel. Anonymous poster hash: 51765...705
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Tror jeg ville vente litt, iallfall til de første 6 ukene er gått før jeg hadde sjekket ut hva greia er. Det er kun 8 dager siden, la hohaen din få ro og hvile du så skal du se at ting faller på plass der de skal. All ære til deg som klarer å tenke på å bli opphisset så kort tid etter fødsel, og er bekymret over tingenes tilstand der nede på det seksuelle plan. Her var jeg bare glad ikke alt var vrengt og hang utenfor, hehe. Det ordner seg mye de neste ukene, og kroppen leges fort. Lykke til, håper du får knoppen der du vil ha den og alt er såre vel. Anonymous poster hash: 51765...705 Hoho, hurra for mer enn velfungerende seksualdrift. Babyen har jo ikke vondt av det, den sover jo bare likevel. :-) Men joda, jeg er selvsagt glad for at ting ser relativt normalt ut der nede, ikke sliter jeg med urinlekkasje eller noe som helst, til tross for å ha presset ut en søt liten kjøttklump på fire kilo. Fremdeles, jeg vil jo gjerne bli normal igjen og kunne ha sex uten at det er smertefullt, så ja, det er faktisk en reell bekymring for meg. Prøvde så vidt å røre ved siden av klitoris, og det begynte å pulsere i hele tingen. Redd jeg har ødelagt noen nerver eller noe.. Anonymous poster hash: fd77c...f5f
<3 2G <3 Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Om du fortsatt er slik etter de fantastiske første 6 ukene kan du snakke med legen om en sjekk. Alle har vi vel en ting eller to som ikke er helt normal rett etter fødselen men som retter seg opp etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hadde kjempevondt i hele underlivet etter fødsel. Kunne gått gjennom 1 fødsel pr dag i 14 dager enn den smerten jeg hadde i 14 dager etter fødsel. Det føltes som om alt blodet i hele kroppen min hadde samlet seg nedentil, og alt var på vei til sprenge. Var verst når jeg stod oppreist. Helt grusomt!Jeg tror du kan slappe av og i alle fall vente til det har gått 6 uker med å konkludere med noe som helst. Jeg føler meg "ødelagt" etter fødsel, føler meg fortsatt helt åpen nedentil. Tamponger f.eks, de går faktisk inn på tvers når jeg setter dem inn,eller, de blir liggende på tvers.. føles bare ut som et stort hulerom der inne. Anonymous poster hash: b3ac5...252
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hadde kjempevondt i klitoris i flere uker etter fødsel med førstemann, men det gikk over etter andremann ble det ikke sånn Anonymous poster hash: 2cafd...7ba
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hadde pulserende smerter i klitoris noen uker etter fødsel, gav seg etter 4-5 uker. Jeg kunne få det av å bare sitte rolig uten å være seksuelt opphisset også. Jeg ble klipt og sydd, så regner med at den følelsen var i forbindelse med at underlivet leges etter fødsel. Anonymous poster hash: 6bfb9...bea
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Åh, tusen takk for beroligende svar. :-) Det begynner plutselig å pulsere når jeg står/går/whatever også, ikke bare når jeg blir opphisset. Det føles som om alt blodet strømmer til klitoris og skaper et stort trykk. Den ser som sagt helt vrengt ut, men etter å ha hørt fra dere, så regner jeg med at det retter seg opp av seg selv. Anonymous poster hash: fd77c...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå