Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Har ikke følelser igjen for samboer. Blir bare irritert når han gjør tilnærmelser - og jeg har sagt hvordan ståa er og at jeg synes det er fælt å ha det sånn. Skulle ønske kjærligheten kunne blusse litt ooo igjen. Har vært sammen i 16 år. Først ble han fortvilet, så smørblid og gjorde alt for meg. Nå er han bare sur. Alt dette på noen få dager, enda jeg har sagt fra om at jeg trenger litt tid nå for å prøve å finne tilbake. Men han vil ha svar NÅ, og mener jeg kaster bort livet hans. Huff. Er det håp ? Han vil gjerne fortsette, men vil ha svar umiddelbart og er pågående med klemmer og kjærtegn. Enda dette har vært ikke eksisterende de siste 2-3 årene. Anonymous poster hash: 22632...f76
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Familieterapi? Anonymous poster hash: 53de9...b01
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Det at han ønsker svar umiddelbart er nok pga redsel. Redsel for å legge mer følelser i det hvis du likevel ikke vil mer. Redsel for å miste deg. Det er en naturlig reaksjon når han føler seg avvist. Du må jo også finne ut om du ønsker å virkelig prøve å redde forholdet og finne tilbake til gnisten - eller om du ikke er det. Er du ikke det så er det jo ingen grunn til å fortsette. Så spørsmålet er om du er villig til å prøve at dere kommer tilbake til hverandre?! Enig med # 2 - prøv familieterapi. Lykke til. Anonymous poster hash: 66d56...9f2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Vil ikke en familieterapaut bare si at jeg må bestemme meg for hva jeg vil ? Anonymous poster hash: 22632...f76
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Vil ikke en familieterapaut bare si at jeg må bestemme meg for hva jeg vil ? Anonymous poster hash: 22632...f76 Det går an å snakke sammen. Hvordan har dere gått fra så forelsket en gang i tiden til at du ikke er det nå. Er det ting i hverdagen som har fanget deg/dere som gjør at dere har glemt å være kjærester. Er det ting du eller han kan endre som gjør deg/dere mer innstilt på å være sammen. Kan dere gjøre ting som kan gjøre at dere prøver å finne tilbake til det gode forholdet dere hadde en gang. Terapi kan være så mangt. Men spørsmålet er om du er villig til å gjøre det som evt skal til for å forsøke videre? Anonymous poster hash: 66d56...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå