Gå til innhold

Når legger dere nettopp 3åringer og når sovner de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom ikke i seng før nesten halv åtte idag og hun er nettopp sovnet.

Føler at d er for sent.. Vi starter rutinene tidlig alle dager men hun bruker tid på å sovne alene eller om vi sitter der. Like lang tid uansett.

Anonymous poster hash: 17618...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi legger vår ca kl 20 og hun sovner fort. Våkner av seg selv mellom kl 7 og 730, og det passer fint til rytmen vår. Jeg tror at så lenge de stort sett våkner av seg selv om morgenen/ikke må vekkes, så får de nok søvn.

Anonymous poster hash: 465bf...800

Skrevet

in blir 3 i mars og han legger seg stort sett kl 19, i dag ble det lagging 19.30 og jeg tror han sovna veldig kort tid etter at jeg gikk ut. ingen krise her. står opp 7 uansett.

Anonymous poster hash: 5184b...64d
Skrevet

Prøver å få til så han er i seng senest 19.00.. så tar det mellom 5-30 min før han sovner.. så er det opp mellom 06.30-07.30.. han våkner alltid av seg selv så vi trenger ikke vekke. 

Anonymous poster hash: a3e63...d47
Skrevet

Legginga srarter 18.30. Vi børster tenner, leser bok, snakker og synger. 19.00 sånn ca, går jeg ut fra rommet. Vanligvis sovner han øyeblikkelig. Noen ganger blar han i en bok selv i noen minutter.

Skrevet

Vi begynner prosessen litt før sju. Hun er nesten aldri i seng før halv åtte. Vi har en ordentlig fjasejente, som elsker å stikke av, gjerne naken, og gjemme seg i stua. Masse styr hver eneste kveld. Sukk.

Hun sovner mellom halv åtte og halv ti, alt ettersom om hun har sovet på dagen eller ikke.

Anonymous poster hash: 622b7...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...