Gå til innhold

Farfaren min har høreapparat, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa nettopp at stemmen min er så kvass at det skjærer i ørene på han :(

De andre sitter her og sier at det bare er tull, men jeg vet ikke. Dem tror det er noe galt med høreapparatet, men hvorfor skal det da kun være slik med min stemme?

Har dere opplevd lignende, og har dere skarp stemme eller ikke?

Anonymous poster hash: 4d813...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et høreapparat gir ikke normal hørsel, men styrker hørselsresten. Uten at jeg har hørt stemmen din så vil jeg tro at din stemme oppfattes slik i høreapparatet, og ikke av andre. Hvis du har lys/skarp stemme og snakker litt høyt så kan det være vanskelig for han.

Anonymous poster hash: c058a...3d7

Skrevet

Jeg bruker høreapparater, og mitt problem er basslyder og tale. De er derfor innstilt på å fremme disse lydene, men dessverre siles ikke skarplydene ut så godt som jeg trenger, og mange lyder oppleves dermed som skarpe og ubehagelige.

Så når han sier at din stemme er skarp i hans ører så er det jo slik, og det er jo ingens feil. Men for hans del ville jeg prøvd så godt jeg kunne å dempe stemmen litt, eller liksom prøve å gjøre den mykere. Lat som om du snakker til en søt katt eller noe he he, stemmemessig :D

Skrevet

Jeg bruker høreapparater, og mitt problem er basslyder og tale. De er derfor innstilt på å fremme disse lydene, men dessverre siles ikke skarplydene ut så godt som jeg trenger, og mange lyder oppleves dermed som skarpe og ubehagelige.

Så når han sier at din stemme er skarp i hans ører så er det jo slik, og det er jo ingens feil. Men for hans del ville jeg prøvd så godt jeg kunne å dempe stemmen litt, eller liksom prøve å gjøre den mykere. Lat som om du snakker til en søt katt eller noe he he, stemmemessig :D

Har prøvd å prate lavt, men da hører han ikke. Er nesten nødt til å smårope, og da får jeg visst den grufulle stemmen så gjør at vi faktisk ikke kan ha noen samtale siden det skjærer i hele hodet på han :(

Trist!

Hi

Anonymous poster hash: 4d813...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...