Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Ordføreren i Fyresdal ønsker at skolebarn og barnehagebarn skal innlemmes i dette prosjektet med tanke på å stimulere immunforsvaret. Foreldre i SU osv protesterer. Hva tenker dere? http://www.nrk.no/telemark/ta-prosjekt-avlyses-1.11472661 Jeg tenker at det er rimelig spesielt av en ordfører å foreslå alternativ medisin for barn og unge. Anonymous poster hash: c94db...dd4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Tjomlid er på denne ordføreren. Galskap! Anonymous poster hash: 321d0...da1
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Rimelig spesielt, ja - siden det er barnehagebarn og skolebarn. Men jeg gjør det selv hver dag, uten at jeg er noe alternativ-menneske. Drar riktignok ikke i tærne, men masserer føttene - spesielt fotbladet - hver dag, og det gjør så godt! Lærte det på sykehuset av en fysioterapeut, og jeg kjenner at det løsner opp i kroppen hver gang Men, å forlange det av barn i barnehage og på skolen, det hadde aldri falt meg inn. Anonymous poster hash: 409ec...8f2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 synes det hørtes spennende ut jeg! Anonymous poster hash: 15bb1...74d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Det finnes punkter på tærne som stimulerer immunforsvaret. Og om man ikke tror på det, så tror jeg likevel at barna ville hatt godt av dette. Rett og slett fordi det er altfor mange som ikke har kontakt med egen kropp, som ikke er vant til å forholde seg til sine egne kroppsdeler. Det å da bruke to minutter på føttene/tærne sine vil være med på å styrke kontakten med egen kropp. Hilsen fysio som har sett effekten hos barn som er fremmed i egen kropp Anonymous poster hash: 412d4...d80
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Da jeg leste overskriften, tenkte jeg aspbergers Anonymous poster hash: db86e...c7c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Hva blir det neste? Tigerpenis-te? Anonymous poster hash: a7a45...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå