Gå til innhold

Barn nr 2 og utstyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter vårt andre barn og det vil da bli 23 måneder mellom barna.

Vi har det meste av utstyr etter første, men er det noe vi trenger med to barn? Noe eventuelt 2 åringen trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel en ny sprinkelseng, så lenge du ikke har tenkt å flytte to-åringen over i juniorseng. Har du sovevogn i barnehagen? Trenger du ny vogn til babyen? Får du samme kjønn? Tenker på gutte og jenteklær.

Ellers er det vel ingenting spesielt man trenger :)

Skrevet

Eneste vi kjøper inn er lekegrind slik at babyn kan få vøre litt i fred for storesøsken. 24 mnder blir det mellom våre. Har også søskenvogn, ellers er det meste på plass fra før :) nye flasker/smokker til flaskene må vi ha.

Skrevet

Går ikke i barnehage så ikke behov for sovevogn. Alt vi har er kjøpt nytt og pent brukt så vi trenger ikke ny vogn eller noe slikt. Grind har vi.

Så da blir det vel klær, tepper og sengetøy i motsatt farge eventuelt. Og kanskje nye gulpekluter.

Vi tenkte å introdusere juniorseng før baby kommer, men er hun ikke klar så har vi vugge som kan brukes en stund til baby.

Trenger jeg større stelleveske (er ikke så stor den jeg har) slik at jeg har skift til begge i den. Eller skal største få en sekk til skift? Hva er mest praktisk?

Skrevet

Syns selv det er greiest å ha minst mulig å bære på. Så en veske blir det her når baby nr 2 kommer.

Skrevet

Bæresele/ sjal til minsten som nok trenger mammakos mens du er opptatt med eldste.

Anonymous poster hash: 54397...c56

Skrevet

Har 21 måneder mellom her. Alt vi trengte var søskenvogn og juniorseng til eldste. Og jenteklær til babyen. :) 

Anonymous poster hash: 06bd3...cc8
Skrevet

Praktisk med stor stelleveske. Jeg er også glad vi kjøptesøskenvogn men ikke sikkert dere har samme behov. Her er det langt å gå til det meste og gikk også mye tur med begge. Og begge sov.

Anonymous poster hash: 6d486...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...