Gå til innhold

Desperat - noen som har et bæresjal å avse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles helt grusomt å måtte lage et slikt innlegg, men er det tilfeldigvis noen som har et bæresjal de ikke bruker som de har lyst til å gi bort? Sitter her med en nyfødt baby og er midt i en veldig uforutsett økonomisk krise. Babyen henger på puppen min hele døgnet, og jeg får knapt spist eller gjort noe som helst, så det hadde vært så utrolig fint om noen der ute har et bæresjal som bare ligger og slenger, her i hus kommer det nemlig til å bli flittig brukt. :-)

Anonymous poster hash: 250ff...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du på Lillehammer?

Anonymous poster hash: 2d082...f76

Skrevet

Bor du på Lillehammer?

Anonymous poster hash: 2d082...f76

Dessverre, bor i Oslo.

Skrevet

Hei, har dessverre ikke noen å avse, for har lånt bort mitt allerede. Men anbefaler deg å søke etter brukte på finn.no. Mye, mye billigere enn nytt. Mitt kostet 200/250 brukt tror jeg. Husk at du trenger et elastisk bæresjalhvis det er en nyfødt. 

Eller hvis du kan sy, så tror jeg det er ganske lett å sy en mei tai? Har ikke prøvd selv da, for brukte bare bæresjal. Men litt usikker på om du kan bruke den hvis bebisen din er veldig liten? Her er en beskrivelse uansett. http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=58306

Hvis du har en beibis som min som KUN henger i puppen og sover oppå deg, så antar jeg at du ikke har tid til å sy da. 

Dytter jeg. Håper du får lånt et sjal. 

Anonymous poster hash: 52b2f...2d8
Skrevet

Hei, har dessverre ikke noen å avse, for har lånt bort mitt allerede. Men anbefaler deg å søke etter brukte på finn.no. Mye, mye billigere enn nytt. Mitt kostet 200/250 brukt tror jeg. Husk at du trenger et elastisk bæresjalhvis det er en nyfødt. 

Eller hvis du kan sy, så tror jeg det er ganske lett å sy en mei tai? Har ikke prøvd selv da, for brukte bare bæresjal. Men litt usikker på om du kan bruke den hvis bebisen din er veldig liten? Her er en beskrivelse uansett. http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=58306

Hvis du har en beibis som min som KUN henger i puppen og sover oppå deg, så antar jeg at du ikke har tid til å sy da. 

Dytter jeg. Håper du får lånt et sjal. 

Anonymous poster hash: 52b2f...2d8

Tusen takk for svar. :) Skal sjekke finn, har allerede tenkt på det, men problemet er at jeg ikke har 200-250 kroner å avse før neste måned, og det er litt krise her, hehe.. Kan dessverre ikke sy heller, men takk for tips. :)

Skrevet

Hei du :) 

Jeg skal sjekke hvor mye det koster å sende en babybjørn. Er du eventuelt interessert i å betale frakt? Eller har du råd mener jeg. Jeg bor i Mandal... så litt langt unna...

Gratulerer med ny baby! Helt nydelig, du må bare nyte all kontakt. Drit i husarbeid og alt! Bare kos kos kos kos! Synd med økonomien... men det ordner seg nok til slutt. 

Håper du har fått all hjelp du trenger, evt av Nav eller...?

Skrevet

Har en BabyBjörn hvis det er av interesse? Den er brukt.

Anonymous poster hash: 852b0...f14

Skrevet

Jeg kan låne bort mitt. Bor i nærheten av Oslo. Greier ikke skille meg helt av med det, selv om jeg ikke kommer til å bruke det selv.... Det er en moby wrap. Send meg pm, så ser vi hva vi får til.

Skrevet

Dere som foreslår babybjørn, det er ikke et sjal og aldeles ikke noe å bære levende barn i. Dukker kanskje, men ikke babyer.

Anonymous poster hash: d4e7c...79d

Skrevet

Takk for svar, alle sammen. :) Kommer ikke til å bruke BabyBjörn nei, men takk for tilbudet likevel!

Skrevet

Du kan sende meg en pm.

Anonymous poster hash: a88bf...db9
Skrevet

...og det var ikke meningene at den var anonym. Det kommer visst automatisk? I alle fall - du kan sende meg en pm. :)

Skrevet

Takk for svar, alle sammen. :) Kommer ikke til å bruke BabyBjörn nei, men takk for tilbudet likevel!

Du er ikke særlig desperat når du ikke tar imot babybjørn når flere tilbyr deg det!

Skal du være så vanskelig så fortjener du en baby som hylskriker hele døgnet!

Anonymous poster hash: d163d...4b5

Skrevet

Du er ikke særlig desperat når du ikke tar imot babybjørn når flere tilbyr deg det!

Skal du være så vanskelig så fortjener du en baby som hylskriker hele døgnet!

Anonymous poster hash: d163d...4b5

Så jeg fortjener en hylskrikende baby fordi jeg ikke ønsker å bære babyen min i en bæresele som ikke er bra for den? Da har du nok rett, for SÅ desperat er jeg faktisk ikke. Dessuten så var det BÆRESJAL jeg etterspør, nettopp fordi det skal være mulig å amme babyen samtidig som jeg har litt frihet til å gjøre andre ting. Babyen er nå låst til puppen hele døgnet, og jeg ønsker ikke å begynne med smokk ennå, derfor må jeg ha et bæresjal så jeg kan fungere som menneske samtidig som jeg dekker babyens behov. Ellers takk for konstruktivt svar. Eat shit.

Anonymous poster hash: e1e0b...1fd

Skrevet

Bra å gjøre dette til en diskusjon om baby Bjørn kontra bæresjal da....:P.

Jeg har et liggende, men bor langt unna Oslo...:(

Skrevet

Hvis du fortsatt trenger kan du få en moby wrap fra meg. Jeg kan sende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...