Gå til innhold

Liten mage, synes du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28 og får høre magen er så liten?! Hadde regna med å være veldig mye større på dette tidpsunktet, men det er jeg ikke.. Litt kjipt å høre magen er liten da! :( 



Anonymous poster hash: bc99a...df0

post-42-0-80628700-1389888896_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hva du sammenlikner med..

 

 

Anonymous poster hash: 7590e...09a

Skrevet

Jeg er like langt på vei og synes du er enorm!

 

Anonymous poster hash: d3736...a80

Skrevet

Hvorfor er det kjipt?

Synes ikke du ser noe unormalt liten ut jeg, heller passe.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hva har det å si? Jeg er litt lenger enn deg og har mindre mage - begge deler er like normalt.

Skrevet

Jeg er ca like langt som deg og min mage er mye mindre. Synes du har en fin bebismage jeg :)



Anonymous poster hash: f3440...fcf
Skrevet

Sånn der er jeg og jeg er i uke 39.

 

Anonymous poster hash: 1564f...1d8

Skrevet

Syns du har ganske stor mage jeg... Større enn jeg var som høygravid.. Kanskje de prøver å være hyggelige med deg?

 

Anonymous poster hash: 19228...82c

Skrevet

Du ser helt normal ut i mine øyne:)

Jeg er litt større, men jeg er også langt over snittet.

 

Anonymous poster hash: a01dc...126

Skrevet

Dette må være tøys. Magen er jo stor!! Eller så er det er utrolig uheldig bilde.

 

Anonymous poster hash: 1d7be...413

Skrevet

Jeg har større mage! Er i uke 29, den er bare litt rundere, og det vises ikke bakfra.

Jeg synes den er stor, det synes INGEN andre :-P

 

Anonymous poster hash: 585ae...23f

Skrevet

Synes den var helt normal jeg



Anonymous poster hash: b65d6...091
Skrevet

Kommer mye an på hvordan barnet ligger. Selvom mange her sier du ikke er liten var det første jeg tenkte at du er det, for jeg er like langt som deg og har mye større mage. Hadde liten mage forrige svangerskap og da var babyen også liten, 2500. 



Anonymous poster hash: 54873...2ab
Skrevet

Jeg har større mage! Er i uke 29, den er bare litt rundere, og det vises ikke bakfra.

Jeg synes den er stor, det synes INGEN andre :-P

 

Anonymous poster hash: 585ae...23f

Og ja... Der hørtes jeg egentlig frekk ut.

Men du har en fin mage, verken "for liten" eller "for stor" <3

 

Anonymous poster hash: 585ae...23f

Skrevet

Synes du ser helt fin ut jeg :) Som legen min sa, "du kommer aldri til ha å stor nok mage eller liten nok mage, noen vil alltid finne feil med den... Men vet du? Magen din er perfekt akkurat slik den er! Det finnes ingen fasitmage." Og jeg er helt enig. Det var alltid noen som fant feil med mine mager også, da gjaldt det bare å blokkere de ut :)

Skrevet

Jeg fikk ikke synlig mage før i uke 25 engang! Jeg var kanskje en anelse større som høygravid en hva du er i 28. uke. Magen din er nok et en helt perfekt hule for barnet ditt! :) 

Skrevet

Den er da helt normal? :)

 

Ingen mager er like, jeg er i uke 35 og har vel omtrent samme størrelse på min mage



Anonymous poster hash: f44a3...cb4
Skrevet

Den ser helt normal ut. I forhold til min mage på samme tidspunkt, er den diiiiger. Jeg var ikke så stor på overtid engang. Så det er vel øye som ser, og det at alle definerer "stor" og "liten" mage forskjellig. 



Anonymous poster hash: d10ab...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...