Gå til innhold

Fordi vi er så flinke!

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Sjuk, ligger som et slakt på sofaen, har ikke gjort en nyttig ting i hele dag (eller i går), men det er så mye som burde ha vært gjort. Pensumbøker, oppgaveløsing, samt Husholdningen AS trenger meg. Regninger, rydde.

Aaaaaah! Migrenefaenskap.

Hjelper heller ikke med ørten andre utfordringer på sosialt plan, mennesker jeg trodde brydde seg mer enn de gjør, folk som sårer og som får meg til å grine som en baby.

Men i stedet for å trekke meg selv ned i kvikksanden tenker jeg å knote ned noen ord om hvorfor akkurat jeg er så god.

Oppfordrer dere herved til å gjøre det samme.

Så kan vi se på denne tråden ved behov for selvløft.

Det er også lov å rose de andre i tråden.

• Jeg får til dette med planter. Virkelig får det til.
  • Jeg har en datter som er flink, høflig, snill mot andre. Hun har lært av meg.
  • Jeg bestemte meg i fjor for å bare lære meg å spille Måneskinssonaten på piano. Har aldri hatt en pianotime med lærer i mitt liv, men visst faen har jeg kommet langt med disiplin, gehør og hukommelse hjemme. Nå kan jeg snart hele. Jeg kan høre deler av den, også spille det med to hender uten noter, mens jeg hører meg frem. Syv minutter og ti fingre med Beethoven hadde jeg aldri trodd om meg selv.
  • Jeg er ganske dødsdeilig i de nye strikkekjolene.

Hvorfor er du flink? Hva fortjener du ros for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg overser deg ikke, kjære fine innlegget til Ape tit, men først skal jeg misbruke en jævla haug piller. Forøvrig god bedring.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Det er også lov å rose de andre i tråden.

Jeg er ikke helt klar for å rose meg selv, ennå. Men kan si meg enig i at du er flink! Samtidig er du flink som står på, leser, sjonglerer jobb, studier, familie OG dyr. Klapp, klapp.

Skrevet

Dere er flinke alle! Som deler og lager solidarisk fellesskap som man klan øse av når det trengs. Når det stormer som verst vet jeg uansett at jeg har dere fine damene i ryggen - og sammen med familien min og de andre nærmeste vet jeg at jeg klarer alt. Selv en uke som denne, med to begravelser og et dødsfall på toppen. Og rosen til meg : Jeg står støtt når det blåser, jeg finner glede og galgenhumor, jeg elsker livet.

Skrevet

Jeg er kommet fram til at jeg er flink til å holde ut.

Skrevet

Jeg tror du er sjeldent flink til å være fornøyd med livet, amandine og til å betone de positive aspektene og godta de negative sidene hos dem du elsker. Beundringsverdig! To begravelser og et dødsfall på en uke høres i meste laget ut. En klem til deg. 

Skrevet

Jeg er flink med folk. Fint det, for det passer med det jeg driver med. Og så er jeg nokså flink til å bake. Og strikke. 

Skrevet

Jeg er flink til å finne det positive i stede for å fokusere på det negative. 

Jeg kan gjøre flere ting på en gang. 

I motsetning til Iiiiik er jeg ikke flink til å strikke, men luer, skjerf og pledd klarer jeg finfint og det uten oppskrift, kun utifra eget design som sitter i mitt hode. 

Jeg er flink til å lage mat, kanskje ikke så dumt siden jeg er kokk :P 

Skrevet

Dere er flinke alle! Som deler og lager solidarisk fellesskap som man klan øse av når det trengs. Når det stormer som verst vet jeg uansett at jeg har dere fine damene i ryggen - og sammen med familien min og de andre nærmeste vet jeg at jeg klarer alt. Selv en uke som denne, med to begravelser og et dødsfall på toppen. Og rosen til meg : Jeg står støtt når det blåser, jeg finner glede og galgenhumor, jeg elsker livet.

Klem til deg amadine, du har hatt en alt for tøff uke  :klem:

Skrevet

Klem til deg <3

Skrevet

Jeg er flink til å gi blaffen i hva alle andre mener. 

Jeg er flink til å vise- og si til- barna mine at jeg elsker dem.

Jeg er flink til å bøye nakken og gå på selv når det butter imot, og jeg er en evig optimist og positiv av natur.

Jeg er flink til å smile og le, selv når det ikke er så mye å smile og le av.

Jeg er flink til å sette pris på de enkle tingene i hverdagen- et smil fra minien, en fireårings armer rundt halsen, god mat og en deilig bit sjokolade.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Klem til amandine, du er sterk! :)

Jeg er jævlig god til å strekke mine egne grenser i forhold til hva jeg tør, jeg er flink til å stå rakrygget når utfordringene kommer som perler på en snor og jeg er veldig flink til å hisse meg opp når jeg er sulten ;)

Ellers fortjener alle krangledamene skryt for å være så flinke til å støtte opp om, skryte, spre latter og glede. Alle krangledamene utfyller hverandre slik at det er et koselig sted å være :)

God helg damer! :) :)

Skrevet

Fordi jeg har måka snø, dratt på jobb, kjørt en evighet i snøkaos, vært på dårlig kurs, hatt timen min på treninga og nå sitter hjemme. Synes det var flinkt av meg i dag. 

Skrevet

Fordi jeg har måka snø, dratt på jobb, kjørt en evighet i snøkaos, vært på dårlig kurs, hatt timen min på treninga og nå sitter hjemme. Synes det var flinkt av meg i dag. 

Ta deg et glass vin eller tre, det har du fortjent!

Skrevet (endret)

Jeg er flink til å tenke kreativt når det trengs.

I dag feks; Største gutten måtte til legen da han har ligget med greit høy feber i noen dager. (Viser seg at han har arvet sin mors kjempemandler ved halsbetennelse)

Da har jeg altså en rimelig slapp toåring og baby som skal slepes rundt. Da vi ikke har søskenvogn var det litt kjipt å måtte gå de veeldig lange 300 meterne til apoteket fra legesenteret.

Jeg tok maxi cosy delen med babyen av understellet på vogna, brettet ut sportsvogndelen og satte storebror i den. Maxi cosien ble satt/ lent i mellomrommet mellom håndtaket og stolryggen der storebror satt.

Med en hånd på maxi cosien og en på håndtaket kom vi oss faktisk rimelig raskt både frem og tilbake til apoteket. For å ikke snakke om hvilken service vi fikk da apotekdamen så mitt bleke, svette ansikt som også har helt greie spor etter noen festlige søvnløse netter. Hadde nok litt panikk i blikket også.

Man kan når man vil..

Endret av LanzaroteJenta
Skrevet

Jeg er dyktig i jobben min

Jeg baker utrolig god eplekake

Jeg har klart å läre meg finsk

også endel andre ting jeg er flink i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...