Gå til innhold

Vedr fedme

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ein tid tilbake sto det ein artikkel på startsiden at feite er fattige. Da lurer jeg på korfor ikkje snu det til billige matvarer er kun sun mat. Kossen hadde det vert da ? Hadde vi sluppet unna fedme + alt det andre som følger med fedme problemet ?

Anonymous poster hash: 92d5b...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn mat er dyr å produsere og har kort holdbarhet.

Skrevet

Altså.. Sunn mat er ikke SÅ dyrt da ;) Men i butikkene burde det endres.. Det at godiset er det siste før kassa er en uting..

Anonymous poster hash: 3210b...d8a
Skrevet

Enig med Josette. I tillegg trener personer fra ressurssterke familier mer, har mer struktur rundt måltidene (spiser for eksempel ikke foran TVen) og kjøper mye mindre usunn junk. De er generelt mer bevisste rundt trening og sundt kosthold.

Anonymous poster hash: 14f6c...9c6

Skrevet

Enig med Josette. I tillegg trener personer fra ressurssterke familier mer, har mer struktur rundt måltidene (spiser for eksempel ikke foran TVen) og kjøper mye mindre usunn junk. De er generelt mer bevisste rundt trening og sundt kosthold.Anonymous poster hash: 14f6c...9c6

Kva med økonomien.

Anonymous poster hash: 92d5b...06f

Skrevet

Vi spiser sunt og vi har gode rutiner rundt mat. Spiser ikke foran tv osv. Har en fysisk tung jobb. Men jeg er fortsatt feit. Ikke pga lite penger eller junkfood. Men rett og slett fordi jeg spiser alt for mye!

Anonymous poster hash: ac89a...841

Skrevet

I USA får du 1250 kalorier for 1 dollar om du kjøper snacks og junk. Og 250 om du kjøper grønnsaker.

Klart du kjøper snacks om du er fattig og må tenke på å holde deg selv eller ungene mette så lenge som mulig.

Sykt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...