Gå til innhold

Noen som har tatt gastric sleeve med BMI under 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? Hvordan er i så tilfelle resultatet?

Anonymous poster hash: edc10...cbb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt mulig ,gjorde det selv, er ikke alle som har mulighet til og trene vettu. men legge om kostholdet går. mamma til tvillinger og trillinger

Anonymous poster hash: d100a...86e
Skrevet

Fullt mulig ,gjorde det selv, er ikke alle som har mulighet til og trene vettu. men legge om kostholdet går. mamma til tvillinger og trillinger

Anonymous poster hash: d100a...86e

Vektnedgang er 80-90%kosthold og resten trening. Så det går fint an å kombinere med tvillinger og trillinger.

Anonymous poster hash: 28524...01f

Skrevet

Kan ikke fatte hvorfor noen vil gjennomgå en operasjon med en slik BMI. Jeg har faktisk en BMI på ca 40, ja det er sykelig overvekt. Likevel kunne jeg aldri i verden ha tenkt meg en operasjon.. Operasjon er IKKE den lette veien å gå, det kan oppstå mange farlige ettervirkninger. Leste nettopp om en dame i vg+ som faktisk døde pga komplikasjoner etter en slankeoperasjon. 

Som skrevet så har jeg en bmi på ca 40. Jeg er i gang med trening og kostholdsendringer, og jeg har faktisk gått ned veldig mange kilo allerede. Jeg har vært der selv, tjukk og stor i mange mange år og tenker at de som sier det er bare å gjøre det, de aner ikke hvordan det er. Men det er ren viljestyrke det handler om! Det er fakta! Nå har jeg opplevd det selv, jeg vet at det er viljestyrke det går på. Man er nødt til å ta i et tak rett og slett.

MYE lettere enn en operasjon!!!

Anonymous poster hash: 453cd...d51
Skrevet

Du får ikke lov å ta gastric sleeve når du har så lav bmi. Hva med gastric Balloon?

Anonymous poster hash: 04659...2c3
Skrevet

Fullt mulig ,gjorde det selv, er ikke alle som har mulighet til og trene vettu. men legge om kostholdet går. mamma til tvillinger og trillinger Anonymous poster hash: d100a...86e

Jøss hvor gamle er barna? Og hvordan gikk det å bære tre stk på en gang med så sterk overvekt? Skal si du er produktiv.

Anonymous poster hash: a6e70...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...