Gå til innhold

er alle maskiner i huset seriekoblet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først røyk vaskemaskina...etter kort tid lagde kjøleskapet dødslyder,og døde sakte men sikkert...

Nå sitter jeg i stua og hører oppvaskmaskina hyler lyder jeg aldri har hørt før....

Jeg tørr virkelig ikke gå å sjekke, (holder for øra og håper den gir seg med trassanfallet)

Blææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en selvmordspakt, ja. Du kan prøve med smisk og smiger.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er sånn det bruker å være, ryker den ene, går de andre også.

En forklaring er i hvertfall noen ganger at man ofte kjøper slikt utstyr i omtrent samme tidsperiode, ved flytting til ny leilighet osv...og da ryker de også ofte samtidig...

Skrevet

Artige saker...not...

Skrevet

Sikkert på samme måten som med enkelte planter - de kan sende signal gjennom flere rom, så hvis den ene blir glemt så kan de andre fange opp signaler om at nå er det "nødperiode"...

Gå og snakk pent med vaskemaskinen, fortell at den ikke er syk, at du er glad i den og vil ha den mye lenger ;)

Og så sjekker du om en bh-spile eller annet har satt seg fast.

Min forrige maskin kunne komme med sånne rare lyder etter noen år, da var det bare noen klosser som måtte skiftes, kostet ikke mye, var visst noe som ble slitt. Husker ikke navnet.

Anonymous poster hash: f933c...1ea
Skrevet

Sikkert på samme måten som med enkelte planter - de kan sende signal gjennom flere rom, så hvis den ene blir glemt så kan de andre fange opp signaler om at nå er det "nødperiode"...

Gå og snakk pent med vaskemaskinen, fortell at den ikke er syk, at du er glad i den og vil ha den mye lenger ;)

Min forrige maskin kunne komme med sånne rare lyder etter noen år, da var det bare noen klosser som måtte skiftes, kostet ikke mye, var visst noe som ble slitt. Husker ikke navnet.

Bh i oppvaskmaskinen??

Anonymous poster hash: c5c12...fee

Skrevet

Bh i oppvaskmaskinen??

Ja, de fleste mine vasker jeg i maskin. Men det er kvalitetsbh'er, så på 15 år er det ingen av dem som har mistet en spile. Men mange av mine venninner som ikke har samme type bh'er har mistet spiler, derfor jeg skrev det :)

Jeg bruker de bh'ene jeg gjør pga den størrelsen jeg trenger kun selges i kvalitetsmerker.

Skrevet

Bh i oppvaskmaskinen??

Ja, de fleste mine vasker jeg i maskin. Men det er kvalitetsbh'er, så på 15 år er det ingen av dem som har mistet en spile. Men mange av mine venninner som ikke har samme type bh'er har mistet spiler, derfor jeg skrev det :)

Jeg bruker de bh'ene jeg gjør pga den størrelsen jeg trenger kun selges i kvalitetsmerker.

Ja, jeg å vasker bh`ene mine i OPPvaskmaskinen, jeg kjøper bare billgimerker da, men legger de pent ved siden av brukte tallerkner, kasseroller og glass før jeg sette på øko programmet, blr så rent å pent atte... Heldigvis bruker jeg ikke tøybind :fnise:

Anonymous poster hash: bdbdf...5ac

Skrevet

Bh i oppvaskmaskinen??

Ha-ha-ha :D

NÅ først oppdaget jeg at det var OPPvaskmaskinen til HI som uler :)

Jeg vasker ikke bh'ene mine i oppvaskmaskinen, nei! ;)

Skjønt.... det er sikker mye mer skånsomt for bh'ene enn det vaskemaskinen er :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...