Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er nøyaktig 26 uker i dag og har absolutt ingen mage! Bøyer jeg meg frammover ligger det flere lag med kun flesk. Er forsåvidt slank fra før av, 158cm og ca 50 kg, nekter og tro at det kan være en liten baby der inne. Er dette normalt? Når jeg ser på andre som har kommet like langt som meg har de allerede fått fine, struttende mager. Flere som har opplevd dette? Blir bekymret for om det kan være noe galt med den lille gutten min. Kjenner spark og bevegelser daglig men er førstegangs fødende så alt er jo nytt for meg. Anonymous poster hash: d0097...b7a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kunne fint skjule min mage til uke 30. Var halvveis i jula,husker jeg,og da var jeg flat som en pannekake. Noe av grunnen hos meg var at livmorhalskreft var bakovervendt. Sf-målet var også derfor lavt hele tida, min stakkars jordmor sendte meg på ultralyd etter ultralyd, hun var jo nødt, selv om vi begge visste at det var pga livmora. Anonymous poster hash: 58427...57b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hadde ingen mage før jeg var 30 uker på vei. Er 160 høy og veier 55 kg normalt :-) Anonymous poster hash: f8f3d...729
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Siden du kjenner spark og bevegelser daglig så er nok alt bare fint:) Jeg har det motsatt..føler min mage er ganske stor og er førstegangs. Ikke lett å vite hva som er normal og ikke, men jeg tror at så lenge det ikke er smerter, blødninger og man kjenner bevegelse så er alt som regel fint - enten magen er liten eller stor:) Anonymous poster hash: f50c4...4a6
smilejenta84 Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kunne fint skjule min mage til uke 30. Var halvveis i jula,husker jeg,og da var jeg flat som en pannekake. Noe av grunnen hos meg var at livmorhalskreft var bakovervendt. Sf-målet var også derfor lavt hele tida, min stakkars jordmor sendte meg på ultralyd etter ultralyd, hun var jo nødt, selv om vi begge visste at det var pga livmora. Anonymous poster hash: 58427...57b Mente selvfølgelig livmora, ikke livmorhalskreft
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Jeg begynte ikke å få mage før i uke 33. Babyen ble født i uke 37 og da var det så vidt man kunne se at jeg var gravid Anonymous poster hash: 199f0...1a4
Eeniemeenie Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har liten mage og er snart 28 uker på vei Veide 58 kg i utgpunktet, men var ikke spess stor første gang heller..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Takk for betryggende ord Det er nok veldig individuelt dette med når magen kommer og ikke, Noen får jo mage allerede i uke 13, men godt å høre at jeg ikke er alene om å være seint ute iallefall . Og når jeg tenker meg om så kan jeg huske legen nevnte noe med bakovervendt livmor, så kan jo være der det ligger Anonymous poster hash: d0097...b7a
Eeniemeenie Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Takk for betryggende ord Det er nok veldig individuelt dette med når magen kommer og ikke, Noen får jo mage allerede i uke 13, men godt å høre at jeg ikke er alene om å være seint ute iallefall . Og når jeg tenker meg om så kan jeg huske legen nevnte noe med bakovervendt livmor, så kan jo være der det ligger Anonymous poster hash: d0097...b7a Jada slapp av, om ti uker er du sikkert svær Magen min i første svangerskap kom ikke før i uke 30 og noe. Var gigantisk til jeg fødte to uker over termin. Men jeg synes iallefall det er greit å ha relativt liten mage, blir ikke like tungt å gå gravid da.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Søsteren min var like stor i uke 29, som jeg var ved termin med første. Magen min kom rundt skikkelig rundt uke 28 den gangen. Liten mage ved termin også, lå under normalområdet, men frisk og fin unge. Men legen som var innom lurte veldig på hvilken uke jeg entlig var i. Andre gang kom magen litt tidligere, men ble ikke så mye større. Tredjegangs nå, ca halvveis og venter fremdeles på magen Anonymous poster hash: 14a13...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå