Gå til innhold

Hvordan syk var Tor Milde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, han gikk bort så alt for tidlig, bare 61 år. Fine mannen, hadde gleden av å møte ham noen ganger, og for en flott og snill mann!



Anonymous poster hash: df9ba...160
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på?



Anonymous poster hash: 38652...cae
Skrevet

Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med.

Torgkjærringa lever ennå i beste velgående.

 

Anonymous poster hash: df74e...f5e

Skrevet

Virker som han var dødssyk for å si det sann!



Anonymous poster hash: 4f814...3b4
Skrevet

Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med.

Torgkjærringa lever ennå i beste velgående.

 

Anonymous poster hash: df74e...f5e

Ikke helt enig med deg. Han var en offentlig person og han var relativt ung, så naturlig at folk lurer på hvorfor han døde. Familien trenger absolutt ikke offentliggjøre noe som helst, men spekulering er uunngåelig.

 

Anonymous poster hash: 80509...17f

Skrevet

Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med.

Torgkjærringa lever ennå i beste velgående.

 

Anonymous poster hash: df74e...f5e

Lurte jo tydeligvis på det du og.

 

:fise:

 

Anonymous poster hash: cd73e...1fd

Skrevet

Er Tor Milde død?? Huff, så ille :( Så altfor ung, tankene går til dem som sitter igjen :(



Anonymous poster hash: fa598...462
Skrevet

Han var en flott fyr, trist at han døde ung. Og dødsårsaken er det strengt tatt bare de nærmeste som har noe med.

 

Dere som graver og spør, er sikkert slike som også leser dødsannonser fra perm til perm, og slarver om alt som kan slarves om. Rare mennesker med små liv.



Anonymous poster hash: cfe45...259
Skrevet

Er det så vanvittig farlig å spørre hva han døde av da?!?! 

Naturlig at folk lurer når han døde så ung. Trenger ikke akkurat å være familiehemmelighet heller, var tydeligvis ikke selvmord, så da er det vel ikke noe farlig å avsløre.



Anonymous poster hash: 25e4f...e19
Skrevet

Smakløst å grave i sånne ting.

Respekter pårørende og la være å spekulere.

Hadde dere hatt noe med det å gjøre ville dere nok allerede visst det.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4b0c2...1ef

Skrevet

 

Er det så vanvittig farlig å spørre hva han døde av da?!?! 

 

Nei, men veldig smakløst. Og hva gagner det deg å vite det? Klart man kan lure, men om man har en viss porsjon folkeskikk og dannelse, lar man være å si det høyt.

 

Anonymous poster hash: cfe45...259

Skrevet

kreft



Anonymous poster hash: 8b80a...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...