Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Huff, han gikk bort så alt for tidlig, bare 61 år. Fine mannen, hadde gleden av å møte ham noen ganger, og for en flott og snill mann! Anonymous poster hash: df9ba...160
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Det lurer jeg også på? Anonymous poster hash: 38652...cae
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med. Torgkjærringa lever ennå i beste velgående. Anonymous poster hash: df74e...f5e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Virker som han var dødssyk for å si det sann! Anonymous poster hash: 4f814...3b4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med. Torgkjærringa lever ennå i beste velgående. Anonymous poster hash: df74e...f5e Ikke helt enig med deg. Han var en offentlig person og han var relativt ung, så naturlig at folk lurer på hvorfor han døde. Familien trenger absolutt ikke offentliggjøre noe som helst, men spekulering er uunngåelig. Anonymous poster hash: 80509...17f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Kjære vene. Sitter der her og spekulerer i hvordan han døde? Det har vel dere strengt tatt ikke NOE med. Torgkjærringa lever ennå i beste velgående. Anonymous poster hash: df74e...f5e Lurte jo tydeligvis på det du og. Anonymous poster hash: cd73e...1fd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Er Tor Milde død?? Huff, så ille Så altfor ung, tankene går til dem som sitter igjen Anonymous poster hash: fa598...462
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Han var en flott fyr, trist at han døde ung. Og dødsårsaken er det strengt tatt bare de nærmeste som har noe med. Dere som graver og spør, er sikkert slike som også leser dødsannonser fra perm til perm, og slarver om alt som kan slarves om. Rare mennesker med små liv. Anonymous poster hash: cfe45...259
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Er det så vanvittig farlig å spørre hva han døde av da?!?! Naturlig at folk lurer når han døde så ung. Trenger ikke akkurat å være familiehemmelighet heller, var tydeligvis ikke selvmord, så da er det vel ikke noe farlig å avsløre. Anonymous poster hash: 25e4f...e19
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Smakløst å grave i sånne ting. Respekter pårørende og la være å spekulere. Hadde dere hatt noe med det å gjøre ville dere nok allerede visst det. Anonymous poster hash: 4b0c2...1ef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Er det så vanvittig farlig å spørre hva han døde av da?!?! Nei, men veldig smakløst. Og hva gagner det deg å vite det? Klart man kan lure, men om man har en viss porsjon folkeskikk og dannelse, lar man være å si det høyt. Anonymous poster hash: cfe45...259
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 kreft Anonymous poster hash: 8b80a...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå