Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Vi driver å pusser opp rommet til vår eldste datter, hun blir 11 år i år. Rommet har skråtak og vi skal ha tapet på begge endeveggene. Ene veggen har to små vindu, på den andre er det dør. Jenta vil selv ha et litt kult rom, nå er det definitivt slutt på rosa og prinsesser! Hun er veldig glad i kjente bygninger og storbyer, men tapeter med desse motivene blir fototapet, noe jeg ikke tror blir så fint med vinduene.. Jeg for min del kunne tenkt meg noe i grått/sølv og hvitt, noe jenta ikke er fremmed for, men da heller mer mot svart. Noen som har tips til fine ungdomstapeter..? Jeg står helt fast her.. På forhånd tusen takk! Anonymous poster hash: d2e22...d1e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Er det ikke bedre å velge noe litt nøytralt. Ellers må dere regne med å tapetsere om igjen om bare noen få år. Anonymous poster hash: c745f...c32
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes omexco har utrolig mye kult. Google det og hent inspirasjon Anonymous poster hash: 5ebc2...549
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Eller så kan kanskje en tapet som ikke er foto, men illustrasjoner av bygninger kanskje fungere? Kommer selvfølgelig an på hvordan vinduene er plassert da. Eksempel http://www.mrperswall.no/sites/default/files/imagecache/category_large/steps/AllaTapeterStart_0.jpg Anonymous poster hash: 5ebc2...549
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Takk for svar Skal sjekke dem Anonymous poster hash: d2e22...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå