Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Traff en fyr sist helg, et par timer. Han var hyggelig og siden jeg tror jeg har blitt for vanskelig så avtalte jeg med meg selv og ikke avskrive han med det første men ha et åpent sinn. Fikk en sms på mandagen, hvor han ønsket meg "en fin dag, selv på tross av regnet håper jeg den blir strålende". Jeg syntes den var fin, og skrev tilbake. I dag fikk jeg plutselig en ny melding. Prikk lik. "ønsker deg en fin dag, selv på tross av regnet...osv". Jeg må innrømme at jeg ble litt paff. Hva sier dere? Anonymous poster hash: bbab2...a10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Hva sier vi om hva?! Anonymous poster hash: 30aca...6b4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 En beskjeden mann, kanskje? Min kjæreste hadde de merkeligste meldinger i starten, men kun fordi han var usikker.. Kanskje du må ta litt mer initiativ, istedet for å la han stå for hele jobben..det fungerte ihvertfall her Anonymous poster hash: fd06d...deb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 HI Han virket ikke særlig beskjeden, men det kan jo være at han faktisk var usikker på dette. Det er sikkert jeg som er vanskelig, jeg kjenner det litt i meg. Ønsker en mann som ikke sender samme prefabrikerte sms to ganger samme uke. Blant annet. Kanskje alle kompisene hans bruker samme sms også. Når de har funnet en fin sms, så deler de den seg i mellom og alle bruker den. Blæh Anonymous poster hash: bbab2...a10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Hva sier vi om hva?! Anonymous poster hash: 30aca...6b4 Ja, om at fyren sender eksakt samme sms, to ganger på samme uke. Kopierer og limer inn. Blir så labert liksom. Anonymous poster hash: bbab2...a10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Haha, må le litt av de meldingene. Jeg tror det kan være en mulighet for at han har tenkt på deg, gått inn på meldingsloggen mellom dere to og uten og mene det sendt meldingen om igjen. Uansett, så synes jeg egentlig st det bare er himla søtt. Samboern min sendte også mye snodige meldinger, det gjelder egentlig å ikke overtolke dem Anonymous poster hash: ae5dd...437
Mandala Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Haha. Jeg har en kompis som er sånn. Et litt ferskt vennskap. Det går i "ønsker deg en fin dag"-lignende mld stadig. Veldig hyggelig da, og han er verdens snilleste. Men ikke et kjæresteemne for meg, og jeg skjønner faktisk hva du mener. Fniser litt her nå
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Hehe...ja, kan jo se komisk på det. Og det blir litt teit å dømme han nedenom og hjem fordi han ikke er så oppfinnsom når det kommer til sms. Men jeg merker at jeg blir litt redd...lurer på om han er litt kort kanskje..hehe. Eller så tenker jeg at det å bare kopiere og lime inn tyder på at 1. Ja han tenker på meg men.... 2: Han gidder ikke å ta seg tid til å skrive noe litt mer personlig....og det igjen viser litt mangel på motivasjon. For meg. Men der er jeg sikkert vanskelig igjen HI Anonymous poster hash: bbab2...a10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Jeg tror også at det kanskje var en glipp, at han sendte den på nytt ved et uhell. Jeg har nemlig gjort det samme da jeg leste en mld for tjuende gang:) Ihvertfall ingen grunn til å avskrive han helt;) Anonymous poster hash: c53c7...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå