Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Har dessverre ikke råd til å trene på treningssenter, så trenger tips til hvordan jeg kan stramme meg opp hjemme Anonymous poster hash: 7a32c...134
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Web trening? Ta knebøy og utfall med tyngre vekter. Finnes mange apper for hjemmetrening og. 7 min work out challange eller søk på rumpe trening. Spis mer proteiner, mindre fett. Anonymous poster hash: 126c9...5e0
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Kjøp deg kettlebell og last ned en app på nettbrett. Jeg har startet med trening her hjemme og kjenner hvordan musklene har fått jobbet. Anonymous poster hash: d2af1...878
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Kjøp deg matte, pilatesball og vekter. Uendelige muligheter med disse tingene:) søk på nettet eller last ned app. Har selv vektstang (opptil 17,5 kg), manualer (4kg) og det nevnt ovenfor. Får en full treningsøkt hjemme etter at barna har lagt seg. Men sånn i farten kan jeg nevne knebøy med vekt, utfall (hoppende, gående med vekter eller bare vanlige), bulgarske utfall (bakfoten plasseres oppå f.eks en puff men fremste fot bøyes. Gjøre underverker for rumpa). Og mye mer. Anonymous poster hash: ae68f...8fc
Bustetroll Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Bulgarske utfall! Jeg kan ikke gjøre utfall :'( (Ødelagt hofte).Har bestilt meg treningsapparat, så nå skal det trenes på elipsemaskin så det holder. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå