Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt en stund og skal endelig til psykolog. Jeg syns det er veldig skummelt og spurte derfor min mann om han kunne bli med. Vente utenfor selvfølgelig, men bli med. Det tar han 5-10 min å kjøre hver vei og han har ikke jobb eller andre ting som venter. Så sier han at han ikke gidder å vente så lenge...

Han kunne sittet på kafè eller lest en bok eller ja, hva som helst, men det gidder han ikke. Ble veldig lei meg

Anonymous poster hash: 8fa5f...67b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skjønner jeg. Spesielt om du skal til psykolog fordi du sliter, da er man jo gjerne ekstra følsom på sånt. Har du snakket ordentlig med ham og forklart hvorfor du trenger det? Kanskje han ikke helt skjønner greia?

Skrevet

Kanskje hvis du forteller ham hvor viktig du er for ham, at han er til stor støtte for deg hvis han blir med ettersom dette er veldig vanskelig for deg. Som mamma_til_gutt sier kanskje han ikke skjønte hvor viktig det er for deg. 

Skjønner at det var sårt at han ikke ville.

Skrevet

Dette var dårlig gjort og lite støttende av mannen din.

Syns du skal fortelle ham hvordan du føler rundt dette.

Skrevet

Nei, det skjønner jeg. Spesielt om du skal til psykolog fordi du sliter, da er man jo gjerne ekstra følsom på sånt. Har du snakket ordentlig med ham og forklart hvorfor du trenger det? Kanskje han ikke helt skjønner greia?

Kanskje hvis du forteller ham hvor viktig du er for ham, at han er til stor støtte for deg hvis han blir med ettersom dette er veldig vanskelig for deg. Som mamma_til_gutt sier kanskje han ikke skjønte hvor viktig det er for deg. 

Jeg prøvde å fortelle han det. Han har aldri blitt med meg på noe. Nå ble han bare kjempesur fordi jeg spurte og trampet inn på rommet sitt.

Lurer på om han hadde hatt godt av en time med psykolog han og...............

Skrevet

Inn på rommet SITT??

Anonymous poster hash: 6a949...336

Skrevet

Han høres jo bare utrolig barnslig og egoistisk ut. En voksen mann som er seg sitt ansvar bevisst ville aldri reagert på den måten.

Skrevet

Ehm, hvis du har en så uempatisk mann, er det ikke rart du sliter. Han burde skamme seg.

Skrevet

Jeg prøvde å fortelle han det. Han har aldri blitt med meg på noe. Nå ble han bare kjempesur fordi jeg spurte og trampet inn på rommet sitt.

Lurer på om han hadde hatt godt av en time med psykolog han og...............

Er han 8 år eller? Sønnen min kan reagere på en slik måte, men ikke mannen min..

Anonymous poster hash: c98df...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...