Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Ja nå trenger jeg hjelp, kjære dere. Har en elsker; Nydelig utseendet, mørk, trent kropp, stor p..., men 'sukk' han er mest opptatt av egen tilfredstillelse. Jeg tenner som ti ville hester, men får ikke orgasme, han konsentrerer seg mest om sin egen orgasme, og er egentlig veldig ego i senga. Jeg er forvirret. Egentlig så vil jeg holde kontakten fordi han gir meg denne følelsen av opphisselse, men er det noen poeng i lengden? Ja. så er han ikke kjæresteemne og det et jeg ikke ute etter heller. Noen med erfaring ?? Råd ?? Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Er du 15 år gammel?Tror nok du innerst inne vet svaret selv... Anonymous poster hash: 126fc...818
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 En mann som ikke også var opptatt av min nytelse ville fått meg til å føle meg billig ganske raskt. Han er tydeligvis en egoistisk elsker, og det er noe du i beste fall bare blir frustrert over, i verste fall kan det ødelegge selvtilliten din i senga. Enten får du si hvordan du vil ha det, lære ham opp, eller så hadde jeg droppet ham. Hjelper ikke å se ut som adonis hvis han bare tømmer seg i deg.... Sorry om jeg er hard nå, men jeg mener det. Jeg har vært borti et par slike egoistiske elskere, det fører ingen vei hvis de ikke er villig til og ønsker at jeg skal ha det bra også. Anonymous poster hash: 7ca5c...c27
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Hehe nei huff jeg er over 30 år... Er nok betatt av utseendet hi Anonymous poster hash: 813ed...490
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Opphisselse betalt med manglende nytelse - dårlig deal, og ikke minst for sjølfølelsen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 En mann som ikke også var opptatt av min nytelse ville fått meg til å føle meg billig ganske raskt. Han er tydeligvis en egoistisk elsker, og det er noe du i beste fall bare blir frustrert over, i verste fall kan det ødelegge selvtilliten din i senga. Enten får du si hvordan du vil ha det, lære ham opp, eller så hadde jeg droppet ham. Hjelper ikke å se ut som adonis hvis han bare tømmer seg i deg.... Sorry om jeg er hard nå, men jeg mener det. Jeg har vært borti et par slike egoistiske elskere, det fører ingen vei hvis de ikke er villig til og ønsker at jeg skal ha det bra også. Anonymous poster hash: 7ca5c...c27 Takk for svar :-) Innerst inne så tror jeg ikke det hjelper å ta det opp med han, tror ikke det hjelper og på en måte vil det bare ødelegge gnisten, høres teit ut, men denne relasjonen er på en måte kommet skjevt ut. Eller så er han bare sånn 😣 Frustrerende Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Opphisselse betalt med manglende nytelse - dårlig deal, og ikke minst for sjølfølelsen. Ja du har nok rett! Tenker mens jeg skriver og får svar. Tror kanskje han tror jeg blir opphisset av å være underdandig ? Eller noe i den banen.... Eller er han bare sånn med alle ? Ego i senga, rett og slett ? Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Min erfaring er at de aller peneste har vært så vant med å få damer uten å jobbe for det at de også har blitt slik i senga. Da tar/får det de vil, men de gidder ikke legge noe i det selv. En veldig generalisering dette, vet ikke alle er slik, men min erfaring tilsier at de peneste mannfolka oftere enn de litt mer vanlige er mer ego i senga. Anonymous poster hash: 7ca5c...c27
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Opphisselse betalt med manglende nytelse - dårlig deal, og ikke minst for sjølfølelsen. Ja du har nok rett! Tenker mens jeg skriver og får svar. Tror kanskje han tror jeg blir opphisset av å være underdandig ? Eller noe i den banen.... Eller er han bare sånn med alle ? Ego i senga, rett og slett ? Anonymous poster hash: 813ed...490 Eller bare dum.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Opphisselse betalt med manglende nytelse - dårlig deal, og ikke minst for sjølfølelsen.Ja du har nok rett!Tenker mens jeg skriver og får svar. Tror kanskje han tror jeg blir opphisset av å være underdandig ? Eller noe i den banen.... Eller er han bare sånn med alle ? Ego i senga, rett og slett ? Anonymous poster hash: 813ed...490 Eller bare dum. Hehe Ja kanskje det. Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Min erfaring er at de aller peneste har vært så vant med å få damer uten å jobbe for det at de også har blitt slik i senga. Da tar/får det de vil, men de gidder ikke legge noe i det selv. En veldig generalisering dette, vet ikke alle er slik, men min erfaring tilsier at de peneste mannfolka oftere enn de litt mer vanlige er mer ego i senga. ja du har et poeng der ! Pene gutter med flotte kropper blir ofte veldig selvsentrerte og tror at p...og utseende er nok for å tilfredsstille en jente. Hmmm kanskje jeg bør få meg en mindre pen elsker 😉 Anonymous poster hash: 7ca5c...c27 Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Finn deg en nerd, de er best i senga. Mannen min var en skinnmager guttunge med harrypotter briller da jeg traff ham, han var 25 men så mer ut som en 18 åring. Men for en innsats han gjorde! Nå som han er 10 år eldre har han blitt bredere over skuldrene, ser mandig ut og har byttet ut brillene med linser. Råkjekk og fortsatt helt fantastisk i sengen. Min, bare min. Jeg er så glad at jeg så forbi tykke brilleglass og manglende biceps og skulderbredde, så de blå ærlige øynene bak brilleglassene, sjarmen i det litt skjeve smilet. Anonymous poster hash: 2340e...8a2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Finn deg en nerd, de er best i senga. Mannen min var en skinnmager guttunge med harrypotter briller da jeg traff ham, han var 25 men så mer ut som en 18 åring. Men for en innsats han gjorde! Nå som han er 10 år eldre har han blitt bredere over skuldrene, ser mandig ut og har byttet ut brillene med linser. Råkjekk og fortsatt helt fantastisk i sengen. Min, bare min. Jeg er så glad at jeg så forbi tykke brilleglass og manglende biceps og skulderbredde, så de blå ærlige øynene bak brilleglassene, sjarmen i det litt skjeve smilet. Anonymous poster hash: 2340e...8a2 Herlig :-) Jeg søker en nerd ;-) Hi Anonymous poster hash: 813ed...490
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Flere med erfaring? Anonymous poster hash: 813ed...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå