Gå til innhold

Hvordan kler dere spedbarnet ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når temperaturen er mellom 7 og 10 minus? (7 uker gammel)

Anonymous poster hash: f19bc...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull undertøy, ull sokker og votter. Ull dress over der. Pakket inn i ull teppe (strikket) og godt ned i voksiposen.

Skrevet

Ullbody, ullstrømpebukse og sparkedress innerst.

Hjemmestrikket ulldress og tovete lester, bomullsvotter med hjemmestrikkede votter utenpå. Tynn finnlandshette med hjemmestrikket lue utenpå. Deretter en vinddress utenpå klærne og stoonz på føttene før han pakkes ned i voksiposen sin i vogna. Han er 5 mnd og sitter av og til i vogna og derfor bruker jeg vinddressen, hadde sikkert skippet den hadde han kun skulle sovet i vogna:)

Skrevet

Lue, body bukse og sokker i ull, vips ned i voksien. Har et trekk over voksien som beskytter mot vind. Kommer såklart anpå hvor lenge baby skal ligge i vogna, skal hun sove lenge ute hadde jeg nok tatt en ulljakke på og votter i fall at fingrene havner på utsiden! Og et par raggsokker :)

Anonymous poster hash: 5aac9...0ad

Skrevet

Body, strømpis, bukse, jakke, sokkar, lue og vottar. Ligg i pose. Men i slik temperatur er yngste berre ute i korte periodar (eks til/frå bhg 10 min til og 20-30 min heim). Ikkje snakk om at eg legg ho ute for søvn.

Eldste legg eg ute ned til ca 10 minus om vi ikkje har tilgang til senga. Ho er også ute og leikar ned til den temperaturen (då sjølvsagt med vinterdress).

Skrevet

Mine har hatt på seg strømpebukse, body, tynn ulljakke, lue, votter, ulltøfler og vært veldig gode og varme i voksiposen vår som jeg strammet til rundt hodet :) Men har varme barn så det har holdt med lite klær, ellers har de svettet :)

Skrevet

Har lammeskinn under voksiposen, ullundertøy, ullsokker, ullgenser/bukse, ullue og ullvotter:) ull er gull!:)

Skrevet

Bruker dere et eller to ullsett under ulldressen?

Anonymous poster hash: f19bc...ed5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...