Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hei, skal 2 uker til Benalmadena i sommer med mine foreldre og barn, og ønsker å oppleve litt der. I tillegg til div. dyreparker og slikt, så vil vi gjerne se byer som Granada, Sevilla, Ronda, Gibraltar osv. Det blir meg som skal kjøre, men kjenner jeg blir litt nervøs ved tanken på det. Noen som har erfaring med å kjøre der nede? Hvordan er det å kjøre i byene der? Kan ei Bergensjente klare det? Vurderer eventuelt å bare ta buss/tog. Anonymous poster hash: 2483a...a8f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har bodd der i mange år, og det går helt fint å kjøre der. Bare husk på at du ikke bare må passe på deg selv i trafikken der, du må også følge med på hva de andre sjåførene/bilene velger å gjøre. De er generelt dårlige på blinklys og de kjører litt fortere enn hva vi er vant med her. Gatene kan være litt trange og smale, men motorveiene er som en drøm. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 991ff...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå