Gå til innhold

Jeg er desperat etter energi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvila.. Jeg har så innmari lite energi, jeg er mye vimmel og har mye hodepine. Jeg har vært hos legen, men han finner ingenting, så jeg ble satt på en kur av vitaminer. Jeg spiser sunt og drikker kun vann, masse vann. 

Idag f.eks har jeg vært hjemme da jeg har fri fra jobben. Jeg leverte i bhg og tenkte at idag skal jeg få gjort mye. Men, nei. Har for det meste bare ligget på sofaen fordi jeg rett og slett ikke orker noe annet. Jeg begynner på en ting, men fullfører aldri. Det svimler for meg, eller jeg kjenner at kroppen bare ikke orker å holde meg oppe. 

Dette har resultert i at huset er et kaos. Det er på ingen måte møkkete her, men det er liksom ting overalt og aldri strøkent. Jeg hater å ha det sånn. 

Jeg studerer. Det går veldig dårlig. Jeg har plutselig blitt avhenging av fryktelig mye søvn. Sover jeg i 8 timer og skal stå opp kl 06, så klarer jeg ikke det. Jeg har ikke sjangs. Uanstett hvor mye eller lite jeg sover så er jeg helt ødelagt om morgenen. Ikke bare trøtt, som går over når man har kommet litt igang, men når jeg endelig kommer meg ut av sengen, som er når gutten våkner, så tar det flere timer før jeg orker å gjøre noe som helst utenom stell og det som følger med små barn. 

Hva er det som skjer med meg? Noen dager må jeg bare være hjemme med gutten min fordi vi ikke kommer oss ut av døra for å rekke barnehagen.. Jeg mister masse timer på skolen og får ikke gjort noe hjemme. 

Det eneste jeg klarer er å ta meg av gutten min når vi er hjemme på dagtid. Jeg lar selvsagt ikke dette gå ut over han, men fy søren som jeg må bite tenna sammen for å komme meg gjennom dagen. 

Det er samboer som tar seg av middag, husvask, legging osv. Når kvelden kommer er jeg helt utkjørt.. 

Er det fler som har eller har hatt det sånn som dette?

Anonymous poster hash: 161de...d54
Videoannonse
Annonse
Skrevet