Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Havregrøt til frokost, blodpudding til lunsj, frukt innimellom, lekt ute med barna, vært på spinning, spist mølje til middag og oppskjærte grønnsaker til kvelds. Slå den Anonymous poster hash: daf8a...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Sunn og sunn fru Blom. Småekkelt kosthold spør du meg Anonymous poster hash: 6d793...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Slår den glatt med mitt strenge kosthold Jeg og Anonymous poster hash: 6d793...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Sunn og sunn fru Blom. Småekkelt kosthold spør du meg Anonymous poster hash: 6d793...dfd Hvorfor ekkelt? Og hva er sunt kosthold for deg da? Anonymous poster hash: daf8a...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Flink syns jeg Anonymous poster hash: 4269b...ad2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Slår den glatt med mitt strenge kosthold Jeg og Anonymous poster hash: 6d793...dfd Hva spiser dere? Men det er ingen som kan argumentere med at det jeg har spist i dag ikke er sunt! (Jeg ammer så jeg kan ikke gå inn for å gå ned i vekt) Anonymous poster hash: daf8a...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Høres bra ut Jeg sliter litt med jernmangelanemi og kjenner jeg er litt misunnelig på den blodpuddingen Hehe. Anonymous poster hash: 3fecb...4b8
Major HotLips Houlihan Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Du har vært flink! Slanking eller kostholdsendringer handler om å gjøre endringer som skal vare livet ut, ikke bare for en periode. Å spise minimalt for å gå ned i vekt er derfor ikke så lurt, amming eller ikke, gjør heller kloke valg
Kremtopp Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Slår den glatt med mitt strenge kosthold Jeg og Anonymous poster hash: 6d793...dfd Hva spiser dere? Men det er ingen som kan argumentere med at det jeg har spist i dag ikke er sunt! (Jeg ammer så jeg kan ikke gå inn for å gå ned i vekt) Anonymous poster hash: daf8a...fd1 Jeg går på glutenfri diett nå med masse proteiner, føler meg som sunnheten selv
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Du har vært flink! Slanking eller kostholdsendringer handler om å gjøre endringer som skal vare livet ut, ikke bare for en periode. Å spise minimalt for å gå ned i vekt er derfor ikke så lurt, amming eller ikke, gjør heller kloke valg Takk Enig med deg. Jeg gjør ikke dette for å gå ned i vekt heller.. Jeg gjør det for å få sunnere kosthold og mer energi til å være sammen med barna. Hvis en bivirkning blir at jeg blir fastere i "fisken" og det ekstra rundt magen skrumper, skal jeg ikke klage Etter fødselen (6 mnd siden) av siste tilskudd ble jeg en sofagris som bare spiste godteri, sjokolade og Cola. Men nå er jeg på rett vei både med trening og kost. Og det føles fantastisk. Anonymous poster hash: daf8a...fd1
Øyne som ser!! Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Havregrøt til frokost, blodpudding til lunsj, frukt innimellom, lekt ute med barna, vært på spinning, spist mølje til middag og oppskjærte grønnsaker til kvelds. Slå den Anonymous poster hash: daf8a...fd1 Jwg har hatt juice av brokkoli, gulrøtter, tomater, agurk, sqush, eple og appelsin x 3 idag og 1 kyllingfilet med salat til middag så jeg slår deg glatt.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Havregrøt til frokost, blodpudding til lunsj, frukt innimellom, lekt ute med barna, vært på spinning, spist mølje til middag og oppskjærte grønnsaker til kvelds. Slå den Anonymous poster hash: daf8a...fd1 Jwg har hatt juice av brokkoli, gulrøtter, tomater, agurk, sqush, eple og appelsin x 3 idag og 1 kyllingfilet med salat til middag så jeg slår deg glatt. Jeg slanker meg ikke da Jeg bare spiser sunnere. Men ja dette var selvfølgelig å slå meg hvis det er kalorier det er snakk om. Anonymous poster hash: daf8a...fd1
frklena Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Jeez, så oppmuntrende folk er! Jeg synes du var flink jeg, stå på videre så blir det nok resultater skal du se.
MammantilNurket Skrevet 15. januar 2014 #15 Skrevet 15. januar 2014 Vi skal ikke kimse av blodpudding - blodmat er kjempesunt! Måtte blodmat og innmat få sin renessanse i vårt kjøkken
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 Vi skal ikke kimse av blodpudding - blodmat er kjempesunt! Måtte blodmat og innmat få sin renessanse i vårt kjøkken Blodpudding er kjempegodt! Bestemors hjemmelagede var aller best. Men det er nok ikke så sunt når jeg spiser det, for jeg har smør og sirup på. Anonymous poster hash: cd356...5a8
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #17 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har også vært kjempesunn, men bare fordi alt det usunne er spist og ingen kunne kjøre meg i butikken. Blodmat er godt, innmat også. Enig med mammantilnurket, bør få en oppsving.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #18 Skrevet 15. januar 2014 Lurer litt på hva du spiser til vanlig siden dette var så sunt? Blodpudding er godt, men det er vel ikke spesielt sunt? Det er vel blandet ut med diverse? Og hva er det i Mølje? En annen ting som betyr noe, selv om du ikke slanker deg, er hvor mye du spiste av alt dette? Anonymous poster hash: 0536e...fb1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #19 Skrevet 15. januar 2014 Lurer litt på hva du spiser til vanlig siden dette var så sunt? Blodpudding er godt, men det er vel ikke spesielt sunt? Det er vel blandet ut med diverse? Og hva er det i Mølje? En annen ting som betyr noe, selv om du ikke slanker deg, er hvor mye du spiste av alt dette? Anonymous poster hash: 0536e...fb1 Blodpudding er sunt! Google it! Mølje er torsk, lever og rogn. Liten porsjon havregrøt med banan til frokost. Ett eple. 4 stk runde skiver med blodpudding (ca 3 cm i diameter). Spiste en banan før trening. Masse torsk, 3 biter. En neve lever. Pittelitt rogn og en halv potet + litt gulerøtter. Skjærte opp litt blomkål, gulrot og agurk. Drukket maaaaasse vann. Med sitron i. Anonymous poster hash: daf8a...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå