Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hva synes dere om at han tar mitt som mellomnavn og jeg hans? Anonymous poster hash: 9c005...8d5
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Hansen Olsen og Olsen Hansen? Lattervekkende.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Det synes jeg blir for dumt. At begge tar begge navn er en ting, men da får man jammen meg bli enige om hvilken rekkefølge navnene skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå