Gå til innhold

Koloskopi etter keisersnitt, noen?


mama78

Anbefalte innlegg

Skal til koloskopi, og det er snart 15 mnd siden keisersnitt ( hastesnitt). Fremdeles ømt i buken/rundt arret. Litt mer smertefullt å trykke ned rundt arret og litt opp mot navlen. Har tatt koloskopi før, men ikke etter keisersnitt et.

 

Erfaringer noen? Tenker mest på smerte med tanke på snittet og arrdannelse etc. Skal be om smertestillende og beroligende, men fikk dette sist også, og syns likevel det til tider var vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det etter 1 år, og det var skikkelig vondt, men dem hørte ikke etter, også sier hun ene sykepleiern at jeg hadde hatt ks, og da ble ting annerledes. Så si fra om det på forhånd, for jeg viste ikke noe om det. (Men nå er koloskopi vondt pga sykdommen jeg har)

 

Si fra du, så ordner det seg :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det etter 1 år, og det var skikkelig vondt, men dem hørte ikke etter, også sier hun ene sykepleiern at jeg hadde hatt ks, og da ble ting annerledes. Så si fra om det på forhånd, for jeg viste ikke noe om det. (Men nå er koloskopi vondt pga sykdommen jeg har)

Si fra du, så ordner det seg :) lykke til :)

Takk for svar! Koloskopi unnagjort forrige torsdag. Gikk fint. Fikk beroligende og smertelindring. Kjente kun smerte, som mageknip, i den første svingen, ellers kjente jeg veldig lite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...