LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Du hadde helt rett, Luten, dæsken, den er gooood! Idag nytes den varm i en tekopp, på fredag er det stor sjanse for at den havner i et glass sammen med litt Gin & Tonic.
Ziva Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hvor kjøpte du den? Har helt glemt at jeg skulle prøve Pink Lemon. Endret 15. januar 2014 av Ziva
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Så bra!Hvor fikk du tak i? Jeg har cranberry raspberry nå, den er godkjent både kald og varm.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2014 www.kremmerhuset.no - kjøpte Mango Passionfruit og Pink Lemon, i tillegg til noe vanlig te med jordbær og kokos (nam!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå