Gå til innhold

Trekking av visdomstann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der for noen dager siden, og måtte skjære i både hud og alt for å komme til (denne var altså ikke vokst ut, eller på noen måte på gang, men måtte fjernes pga komplikasjoner), hadde et svært hull der nede. Har blødd mye. Og snart spist opp en pakke med både ibux og paracet... :(

Får hele tiden "vakum" i såret og holder på og bite.
Føles ut som jeg alltid har matrester der. Samtidig at jeg har fler blåmerker ved fler tenner...

Tips til og minske smerten uten og måtte spise enda fler pakker med smertestillende? Skyller munnen med corsodyl og spiser på andre siden..

Anonymous poster hash: d6f7a...427
Videoannonse
Annonse
Skrevet

med svært hull menes ikke i tanna, men etter de hadde tatt den ut og skjært i hud osv.

Skrevet

Om du har blødd mye bør de sy deg. Jeg måtte det oppi ene gangen selv om de vanligvis bare syr nedi.

Skrevet

Det hullet kommer dessverre til å bli der en god stund. Jeg har trukket tre stk, to av de er operert ut, og hullene har vært der i mange mnd.

Hold ut et par dager til, så blir det bedre. Spør evt om paralgin forte i mellomtiden så du slipper å ta så mange paracet for effekt. 

God bedring :)

Skrevet

Kjøp tannpirkarar og gled deg til å jobbe  etter kvart måltid i lag tid framover....  :/

Lykke til:)

Skrevet

Det er nede dette er, så de har sydd :(

Skal jeg ringe til tannlegen og høre etter paralgin forte? eller er det nok og ringe legen?
Redd tannlegen mener jeg skal komme dit igjen og åpne igjen, noe som ikke frister etter mange nattertimer uten søvn...
Takk :)

Skrevet

Jeg ville ha snakket med tannlegen først uansett. Så heller legen om det trengs etterpå.

Skrevet

Er redd for at de vil ha meg ned dit på kontoret da, noe som ikke går ann da jeg ikke klarer og åpne munn omtrent :(
Men får ringe de imorgen om det er like ille. Begynner og bli lei moste bananer og yoghurter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...