Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Husker jeg tenkte mye på dette da jeg var gravid, hvordan det skulle kjennes, denne morsfølelsen. Jeg vet fortsatt ikke helt, men jeg tror det er at jeg aldri blir mett av dette fine mennesket mitt? Kan kikke og kikke og kjenne så mye stolthet at jeg får klump i halsen. Og så er det også noe med en helt vanvittig, sinnsyk redsel for at noe skal skje med henne. Hvordan kjennes det ut for andre? Anonymous poster hash: 096ce...ac3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 096ce...ac3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hmmm... Anonymous poster hash: 096ce...ac3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Føler jeg er forelsket i min egen unge.. kjennes ut som om hjertet/kroppen skal eksplodere i ren glede over barnet. Kan også ligge å stirre på henne når hun sover..eller når hun er våken for den del.. Og har vel aldri vært så redd for et menneske, som det jeg er for barnet mitt.. Anonymous poster hash: 78a1b...491
Lurifaxa Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Tenk at barnet mitt ble så vakkert. Ingen andre har fått ett så vakkert barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå