Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Verste unnskyldning du har fått (fra venner, kjæreste, naboen, osv.)? Anonymous poster hash: 8e8f3...1b4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg kan ikke komme fordi jeg skal vaske håret.. Okeyy, og dette har du planlagt akkurat om 2 uker og kan ikke flytte det til dagen før eller tidligere samme dag? Yeah, right.. Da kan du heller du heller si det som det er, at du ikke har lyst! Evt komme med en bedre løgn enn det der, det blir for kleint! Anonymous poster hash: 8cb88...5b3
Tipptopp Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 At de er syke eller noe for så å møte dem på senteret en time etterpå (da dere fant ut at om de ikke kom på kaffe hos dere kunne dere dra på kafé).. De fikk plutselig skylapper og så oss ikke selv om vi var bare 1m unna og sa hei og navnet dems. Værste var at de laga som ingenting i lang tid etter og gjentok at det var synd de hadde måtte avlyse Pga sykdom. Ehh hallo.. Vi så dere!
Gjest cd0da Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Fikk beskjed om at hun ikke kunne være med ut den kvelden for hun lå hjemme å spøy med omgangssyken. Hvem tror dere jeg møtte på stranda en time senere? Merkelige saker den omgangssyken. Kommer og går like fort
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Da han la ut om hvor tøft det var med alt.... full jobb, lederverv, eksamen og problemer med eksen ift barnet, det ble bare altfor mye til at han orket å være sosial (møte meg). Viste seg at han var mer "sosial" enn han noengang hadde vært. Lå rundt med alle han kom over og innledet et forhold til en annen dame samtidig som han fortalte meg hvor godt det var å vite at jeg var der og snakket om fremtiden sammen videre bare han ble ferdig med eksamen... Anonymous poster hash: 5666f...907
Pom-mom Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 "nei jeg kan ikke passe hunden når du drar i begravelsen til bestefaren din, jeg skal spise middag hjemme hos mamma." sikkert en ok unskyldning hadde det ikke vært for at moren hans ringte meg å spurte om han (ex) kunne låne med seg hunden min den dagen pga hun syntes tispa mi var så søt.. jeg endte opp med å ta med hunden hjem til moren min & hu fikk stå på kjøkknet helt alene, ikke en god følelse for meg men det gikk bra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå