Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 http://www.tv2.no/2014/01/15/underholdning/video/god-kveld-norge/5226951#.Uta6DfTuJ1a Creepy pr stønt for å "reklamere" for en film Anonymous poster hash: a3492...373
MamsenMedToSmå Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Usj. Så den tidligere i dag. Grusomt ekkelt! Og på en merkelig måte føler jeg litt sympati med den lille djevelungen
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Jeg synes det er drittekkelt! Har sett flere linker på facebook også, men har så lite lyst å se videoen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Anbefaler og se videoen, den er utrolig artig Anonymous poster hash: a3492...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå