Gå til innhold

Deprimert?? Mulig brudd med mannen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært samen i ni år, og har et barn på seks år. De siste årene har forholdet skrantet. Mye på grunn av mangel av følelser. Trodde forholdet skulle holde fordi. Alle har vanskelige perioder. Var kanskje mer forelsket i forelskelsen da jeg traff mannen, så vanskelig å "finne tilbake" til følelsene....det fantes på en måte ingen....

Jeg er villig til å gjøre ALT for å klare å leve i et forhold med mannen min, og holde familien samlet. Men når jeg ikke har andre følelser enn likt de jeg har for min bror, blir alt så vanskelig. Fryser på ryggen når han legger seg inntil meg på kvelden, sex har vi ikke hatt på snart ett år. Kyssing klarer jeg heller ikke. Arg! VIL klare dette, slik at vi kan leve sammen! Nå i det siste er det ingenting som er gøy eller ok lengre.... Å være sammen med han gjør meg trist, for jeg vet jeg ikke klarer være kjæresten hans, og gjøre ting som gjør han glad. Blir lei meg av å være hjemme....

Før så jeg masse glede i sønnen vår, venninner og øvrige familie. Nå er ikke det spesielt gøy lengre....alt blir bare trist.... Hjelp meg, vær så snill!! Har vært på parterapi, men det hjalp ingenting. Fikk bare beskjed om at jeg måtte bestemme meg om jeg ville være i dette forholdet eller ikke.... Vil jo det, men aner ikke hvordan!!

Anonymous poster hash: 11f08...835
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må kalle en spade for en spade.du kan ikke tvinge deg selv til og føle noe som helst.og hvis du grøss av tanken.stakkars mann.nei da trur jeg dere enten bor sammen og har ett åpent forhold eller gå til hvert deres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...