Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Min datter på 8 måneder har hatt feber siden i morres. Hun lå litt på gulvet tidlig på formiddagen, men sutret fort og ville bare ligge hos meg. Så hun har ligget i fanget mitt hele dagen. Jeg skjønner at hun er slapp og ikke orker å leke som vanlig, men er det normalt at hun sover hele dagen? Nå har hun sovet siden ca 11, kun avbrutt av noen oppvåkninger hvor hun gråter litt og jeg legger henne til puppen. Tok feberen og skiftet bleie for 1 time siden, mye tiss og feber på 39. Ga paracet ved 10.30-tiden, den virket ikke noe særlig. Er dette vanlig sykdomsforløp? Mener ikke å være hysterisk, dette er mitt første barn og første gang hun er syk. Anonymous poster hash: 6d362...8e8
Ugl@ ruger... Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Ja, det er normalt, men vet hvor engstelug man blir, så er dere i tvil så skader det ikke å rådføre seg med legevakten. Sjekk bleien, ta tempen jevnlig og tilby drikke, kos og trøst.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Bare å ringe legevakt og konferere med de. Høres veldig lenge ut spør du meg. Antar at allmenntilstanden da er påvirket siden hun sover så lenge? Har hun noen utslett? Evt se an til i morgen, feber over 3 dager skal følges opp hos lege! God bedring. Anonymous poster hash: 78f7e...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå