Gå til innhold

Bf vil se baby annahver helg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen timer annenhver lørdag.. Babyen er nyfødt. Vet d er anbefalt kort og hyppig samvær i starten da de glemmer fort . Har sagt ifra om det men han skylder på lang reisevei (2,5t unna)..

Så jeg forstår det på en måte -men baby vil jo da kjenne mine mannlige kolleger bedre omtrent . Hvis vi tar en kaffe en gang i uka.

Bestilte time på fvk men er 3mnd ventetid..

Når kan han forvente helgesamvær ? Vet han ønsker d så fort som mulig (sikkert enklere for han også enn hos meg). Men han kan da ikke regne me at det skjer særlig fort når samværet er så sjelden eller ?? Andre med erfaring ?

Vil bare si at jeg legger til rette for samvær og er ikke vanskelig på noen måte per d.d altså.

Anonymous poster hash: 37c98...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du reise til han annenhver helg da, Eller dere møtes på halvveien hver helg? Da får han sett barnet 1 gang i uken hvertfall. Pga reiseveien synes jeg ikke du kan be  han komme til ditt hjemsted oftere enn annenhver helg. Her må du også være fleksibel i forhold til å få dette til å gå "rundt" .

Anonymous poster hash: aae49...50a
Skrevet

Det hørtes utrolig stressende ut for en nybakt alenemor..

En ting er å legge ting til rette for far, men hvorfor er det ok at far skal kunne skylde på lang reiseveg? Mer stress for mor som må frase med seg en nyfødd baby.

Det er ganske lenge til han kan kreve overnatting. Ikke før barnet er rundt 2-3 år. Men om han bare har planer om å treffe barnet så skjelven, kan det gå enda lengre før det bør bli aktuelt med overnatting.

Anonymous poster hash: 24b6b...f9e

Skrevet

Hvem flyttet 2,5 t bort? Du eller han?

Anonymous poster hash: 200e0...937

Skrevet

Helgesamvær som i overnatting? Kan han ikke forvente før om ca 3 år. Nr barnet er nyfødt anbefales vel samvær sammen med mor/ hos mor. Da noen timer men hyppig.

Anonymous poster hash: 9d5ce...27a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...