Gjest Fru Banderas Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Ble i dag oppringt av et mystisk nummer. Søkte det opp på 1881.no og fikk som svar: Vi beklager, men vi har dessverre ikke noen registrert på det nummer. Men derimot har vi en haug med kjoler fra Zalando som du garantert vil like!!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Jeg tror jeg må ha en ytterst dårlig spion, for jeg tror ikke en eneste av reklamene her inne kan være basert på søkeresultatene. 1) jeg har ikke tilgang til norsk TV; så det er lite interessant at 4-stjerners middag går i kveld klokken 19.30, 2) jeg slanker meg så absolutt ikke, så det inspirerer meg lite at Hilde har gått ned 27 kilo 3) jeg har ikke behov for lån, så kampanjerenten kunne ha vært fra 1,75 uten at jeg hadde inngått kundforhold til Opp finans, 3) jeg har heller ikke tilgang til noen Rimi, så det interesserer meg lite at de har senket prisene sine 4) jeg har fortsatt ikke tilgang til norske kanaler, så det hjelper heller ikke å annonsere for "På liv og død".
Gjest Fru Banderas Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Sånn bortsett fra at Zalando hatt satt klørne i meg, og tilogmed nå på 1881, så vil reklamegudene ha meg til å kjøpe slankepiller fra lugubre nettsider, samt at jeg skal hooke opp med "Jens, som befinner seg bare 2.6 kilometer fra deg!".
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Slett cookies så blir det borte en stund, med mindre du har sufet innlogget hos google.. da eier google deg.
Gjest Fru Banderas Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Bare til opplysning: Jeg har aldri søkt opp verken slankepiller eller Jens, Knut og Bjarne!
På Hengende Håret Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg får reklame om penisforlengere og potenspiller. Heftig at de tror jeg er en mann, med potenproblemer atpåtill...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har adblock og ser ikke reklame.. fås til både firefox og chrome.
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har adblock og ser ikke reklame.. fås til både firefox og chrome. Jeg bruker flammereven som nettleser. Skal sjekke opp det der as. Det blir jo dritdyrt i lengden om jeg skal kjøpe alle kjolene som spionen mener jeg trenger.
sug lut Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har adblock og ser ikke reklame.. fås til både firefox og chrome. Jeg bruker flammereven som nettleser. Skal sjekke opp det der as. Det blir jo dritdyrt i lengden om jeg skal kjøpe alle kjolene som spionen mener jeg trenger. flammereven ruler med adblock.
frk Nilsen Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Har faktisk ikke kjøpt noe på hverken zalando eller brandos så langt i år. Pleier som regel med å ta et raid der på både klær og sko i januar. Nå er det fridag med ungene og jeg har gavekort på Lille vinkel sko og et par andre butikker. Det betyr shopping uten at mine kort får svi for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå