Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hei, er det noen av dere som har noen kloke og nyttinge ting jeg kan gjøre for å unngå å ha så mensen smerter? Anonymous poster hash: 6f696...290
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Paracet, varmeflaske og sofaen. Funker best for meg iallefall
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Aktivitet! Anonymous poster hash: 42389...da0
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Naproxen og varmeflaske Anonymous poster hash: d1015...7c6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 bevegelse! Et sant helvete de første minuttene, så slipper det. Anonymous poster hash: 8cff3...760
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Naproxen. Ta to tabletter med det samme du kjenner mensen er på vei(viktig å ta de tidlig nok). Så tar du en til etter noen timer om du kjenner smertene er på vei tilbake. Jeg var hvertfall avhengig av Naproxen den tiden jeg var plaget med menssmerter. Hadde de med meg overalt. Hadde noen liggende i nattbordskuffen, på badet, i medisinskuffen, i lommeboken, vesken osv. Da hadde jeg alltid noen for hånden når behovet meldte seg. Anonymous poster hash: 332ec...983
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Paracet og voltaren er eneste som fungerer på meg. Voltaren er vel muligens reseptbelagt, men du kan jo prøve naproxen. Anonymous poster hash: 817b2...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå