Gå til innhold

Mensen smerter.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen av dere som har noen kloke og nyttinge ting jeg kan gjøre for å unngå å ha så mensen smerter?  :cry:



Anonymous poster hash: 6f696...290
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet, varmeflaske og sofaen. Funker best for meg iallefall

Skrevet

Aktivitet!



Anonymous poster hash: 42389...da0
Skrevet

Naproxen og varmeflaske

 

Anonymous poster hash: d1015...7c6

Skrevet

bevegelse! Et sant helvete de første minuttene, så slipper det.



Anonymous poster hash: 8cff3...760
Skrevet

Naproxen. Ta to tabletter med det samme du kjenner mensen er på vei(viktig å ta de tidlig nok). Så tar du en til etter noen timer om du kjenner smertene er på vei tilbake.

 

Jeg var hvertfall avhengig av Naproxen den tiden jeg var plaget med menssmerter. Hadde de med meg overalt. Hadde noen liggende i nattbordskuffen, på badet, i medisinskuffen, i lommeboken, vesken osv. Da hadde jeg alltid noen for hånden når behovet meldte seg.



Anonymous poster hash: 332ec...983
Skrevet

Paracet og voltaren er eneste som fungerer på meg. Voltaren er vel muligens reseptbelagt, men du kan jo prøve naproxen.



Anonymous poster hash: 817b2...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...