Gå til innhold

Fotballfrua ammer ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ammer litt, men resten er mme.

 

Anonymous poster hash: ab876...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så spennende !

 

Anonymous poster hash: 62a07...01a

Skrevet

og så gjemmer hun seg bak ett ufyselig ammetelt..........forde hunikke vil tiltrekke seg oppmerksomhet eller at noen skal se at hun ammer........... Eeh, daaaaa,

Realityshec eller hvordan det no skrives.

 

ALLE ser jo litt rart på deg når du sitter å gjemmer degunder ett digert telt......det ser teit ut det.....



Anonymous poster hash: f7923...e1e
Skrevet

Og så? Jeg regner med at du har en mening med dette innlegget og venter spent på fortsettelsen.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke noen fan av den damen,men akkurat dette er vel virkelig hennes egen sak!

Og ja, jeg ville også dekke meg til da jeg ammet, slenge ut puppene overalt er faktisk ikke så utrolig stas for alle. Jeg synes heller ikke det er spesielt interessant å se overdimensjonerte brystvorter når jeg f eks er på restaurant.

Er oppvokst i usa der offentlig amming ikke forekommer. Som i store deler av verden dekker man seg til.

 

 

Anonymous poster hash: d6ef0...94f

Skrevet

 

og så gjemmer hun seg bak ett ufyselig ammetelt..........forde hunikke vil tiltrekke seg oppmerksomhet eller at noen skal se at hun ammer........... Eeh, daaaaa,

Realityshec eller hvordan det no skrives.

 

ALLE ser jo litt rart på deg når du sitter å gjemmer degunder ett digert telt......det ser teit ut det.....

 

Anonymous poster hash: f7923...e1e

 

 

Det er vel ikke det fakta at hun ammer hun vil skjule, heller puppene kan jeg tenke meg. Skulle gjerne hatt et ammetelt jeg også den gangen jeg ammet:-)

Skrevet

Det gjorde ikke jeg heller.

 

Men hun kommer vel aldri til å innrømme at hun ikke ammer, så da lurer jeg på hvordan du vet det?

 

Anonymous poster hash: 35f50...011

Skrevet

Jeg har ingenting imot dama, men det kan ikke være sunt å være syltynn og gå på streng lavkarbo/hardtrening rett etter fødselen, det kan man miste melka av. Men det leste hun sikkert seg opp på fra før og avveide det slik at det var viktigere for henne å holde på kroppsfasongen, enn å ha de aller beste forutsetningene for å produsere melk, så det er helt og holdent hennes eget valg.



Anonymous poster hash: fbfa3...631
Skrevet

 

og så gjemmer hun seg bak ett ufyselig ammetelt..........forde hunikke vil tiltrekke seg oppmerksomhet eller at noen skal se at hun ammer........... Eeh, daaaaa,

Realityshec eller hvordan det no skrives.

 

ALLE ser jo litt rart på deg når du sitter å gjemmer degunder ett digert telt......det ser teit ut det.....

 

Anonymous poster hash: f7923...e1e

 

 

Det skjønner jeg nå vel godt. Jeg likte ikke spesielt godt å amme i offentlighet jeg heller, men jeg risikerte i alle fall ikke å få puppen i se og hør eller på noens twitter da..

Skrevet

Var det noen som trodde hun kom til å gjøre det???



Anonymous poster hash: 68453...7c7
Skrevet

Jeg tror at fotballfrua gjør så godt hun kan, akkurat som alle oss andre. 



Anonymous poster hash: db1a6...08f
Skrevet

Men stakkars, hun var jo kjempesyk i flere uker, med masse AB. Ikke lett og opprettholde noe man så vidt har fått teken på da! Hvorfor er dere ute etter henne? P.S. Jeg syns selv hun er utrolig overfladisk og uinteressant, men la nå dama få være litt i fred?!

 

Anonymous poster hash: 65bcd...af5

Skrevet

Hun er så tynn at det beste for henne er at hun ikke ammer. Jeg raste ned i vekt under fullammingen selv om jeg spiste mye mat og masse godis. Veide selv 8 kg etter 3 mnd med amming. 50kg før graviditeten.

 

Anonymous poster hash: c9bba...c32

Skrevet

Hun er så tynn at det beste for henne er at hun ikke ammer. Jeg raste ned i vekt under fullammingen selv om jeg spiste mye mat og masse godis. Veide selv 8 kg etter 3 mnd med amming. 50kg før graviditeten.Anonymous poster hash: c9bba...c32

8 kg? Wow, du må ha vært tynn!

 

Anonymous poster hash: 8b4b3...947

Skrevet

Er nok bare å ringe barnevernet med en gang!

Skrevet

 

Hun er så tynn at det beste for henne er at hun ikke ammer. Jeg raste ned i vekt under fullammingen selv om jeg spiste mye mat og masse godis. Veide selv 8 kg etter 3 mnd med amming. 50kg før graviditeten.Anonymous poster hash: c9bba...c32

8 kg? Wow, du må ha vært tynn!

 

Anonymous poster hash: 8b4b3...947

Jøss, rart jeg er i livet 😁! 48 kg skulle det stå!

 

Anonymous poster hash: c9bba...c32

Skrevet

 

 

Hun er så tynn at det beste for henne er at hun ikke ammer. Jeg raste ned i vekt under fullammingen selv om jeg spiste mye mat og masse godis. Veide selv 8 kg etter 3 mnd med amming. 50kg før graviditeten.Anonymous poster hash: c9bba...c32

8 kg? Wow, du må ha vært tynn!

 

Anonymous poster hash: 8b4b3...947

Jøss, rart jeg er i livet ! 48 kg skulle det stå!

 

Anonymous poster hash: c9bba...c32

 

Heldige du,skulle gjerne ha veid 48 kg,men tror ikke jeg klarer å gå ned 5 kg,da må jeg sulte meg og det gidder jeg ikke :P

 

Anonymous poster hash: a9e91...53f

Skrevet

Etter mye kjasing om denne fotballfruen her inne måtte jeg rett og slett lese litt på bloggen hennes. Jeg vet ikke hva og hvordan hun har skrevet før, men etter st jeg har begynt å lese så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere er så kritiske til henne?

 

Jeg synes hun fremstår som en god og reflektert mor. Hun kan umulig leve noe hardbarket lavkarboliv, og hun, som alle andre førstegangsmødre har måtte endre litt på prinsippene sine. Hun skriver om sitt liv, sine interesser og sine meninger om ting, men jeg får ingen forståelse av at hun mener hun sitter med sannheten.

 

Hun er glad i å trene og pynte seg, er det en dårligere interesse enn kakebsking og scrapbooking?

 

Jeg kan mange ganger bli oppgitt og nesten rive meg i håret over enkelte på dib, som ser hele verden i svart/hvitt, og ikke evner å se at vi er forskjellige.

 

At hun ikke fullammer er hun ikke alene om, med tanke på den starten hun fikk så er det slettes ikke rart. Men hvorfor skal hun skrive det på bloggen? Det er en privatsak og helt opp til henne om hun vil dele det.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Hva så da? Jeg ammer heller ikke, og er fornøyd med det! :-)

Tynn eller ikke, la hun gjøre som hun vil.

Skrevet

Det Er da ikke krise om hun ikke full ammer. Men Hun Er Jo " rosa livet mitt Er perfekt blogger" . Så hun velger nok bare å utelate det for å opprettholde image sitt.

Skrevet

 

og så gjemmer hun seg bak ett ufyselig ammetelt..........forde hunikke vil tiltrekke seg oppmerksomhet eller at noen skal se at hun ammer........... Eeh, daaaaa,

Realityshec eller hvordan det no skrives.

 

ALLE ser jo litt rart på deg når du sitter å gjemmer degunder ett digert telt......det ser teit ut det.....

 

Anonymous poster hash: f7923...e1e

 

Sånne ammetelt er jo helt vanlig i Usa. Men der er det jo kanskje litt ekstremt. :) Selv så holdt det med et helseteppe. Likte heller ikke å blotte puppen offentlig.

 

Anonymous poster hash: fe165...aea

Skrevet

Med tanke på at hun har vært en del i media (stort sett frivillig rett nok), og at folk på generell basis ikke virker å eie sperrer og ville sett sitt snitt til å ta bilde av puppen hennes og legge på nett om de fikk muligheten så kan jeg faktisk skjønne dama...  



Anonymous poster hash: 5bc03...c9a
Skrevet

 

og så gjemmer hun seg bak ett ufyselig ammetelt..........forde hunikke vil tiltrekke seg oppmerksomhet eller at noen skal se at hun ammer........... Eeh, daaaaa,

Realityshec eller hvordan det no skrives.

 

ALLE ser jo litt rart på deg når du sitter å gjemmer degunder ett digert telt......det ser teit ut det.....

 

Anonymous poster hash: f7923...e1e

Jeg skjønner utmerket godt at hun syns det er mest komfortabelt m et telt å gjemme seg bak slik som folk er ute etter å kritisere henne og kroppen hennes til enhver tid. Selv syns jeg også det var mest komfortabelt og ikke minst mest hensynsfullt ovenfor fremmede tilskuere å dekke meg til med et skal når jeg ammet ute i offentlighet.

 

Anonymous poster hash: 8ffa7...1a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...