Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Har en rotfylt tann som nesten bare står igjen med en rot. Skal trekke den og evnt lage bro eller krone festet til kjeven. Har også en stor fylling i jeksel ved siden av. Har periode vis vondt der men hva kan det være? ViSes ikke noe hull og den andre er jo rotfylt. Går jevnlig til tannlege Pga problemer etter svangerskap. Men hver gang jrg skal dit har smertene gitt seg. Hvis det er betennelse kan det skade flere tenner eller hva gjør jeg? Anonymous poster hash: a1c2a...221
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Du bør oppsøke tannlegen din, her trengs rønken. Anonymous poster hash: 03676...4b1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Du bør oppsøke tannlegen din, her trengs rønken. Anonymous poster hash: 03676...4b1 Vi har nettopp tatt det, men en evnt betennelse synes vel ikke? Har tilogmed sjekket etter visdomstann som kan være årsaken. Men noope Anonymous poster hash: a1c2a...221
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Du bør oppsøke tannlegen din, her trengs rønken. Anonymous poster hash: 03676...4b1 Vi har nettopp tatt det, men en evnt betennelse synes vel ikke? Har tilogmed sjekket etter visdomstann som kan være årsaken. Men noope Anonymous poster hash: a1c2a...221 Nå lyver du. Rtg vil vise betennelse. Anonymous poster hash: 45490...53b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Du bør oppsøke tannlegen din, her trengs rønken. Anonymous poster hash: 03676...4b1 Vi har nettopp tatt det, men en evnt betennelse synes vel ikke? Har tilogmed sjekket etter visdomstann som kan være årsaken. Men noope Anonymous poster hash: a1c2a...221 Nå lyver du. Rtg vil vise betennelse. Anonymous poster hash: 45490...53b Er det jeg som lyver eller tannlegen da tru?? Hvorfor skulle jeg lurt hvis det isåfall kom fram?? Røntgen er tatt. Hvorfor finne opp noe sånt? Anonymous poster hash: a1c2a...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå