Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Man skal ikke slanke seg når man ammer, men hva menes egentlig med det? For hvis jeg begynner å spise sunt, og bevege meg vil jeg jo gå ned i vekt - uten å egentlig slanke meg i så måte... Snakker de da om å sulte seg? Bare drikke Shake? Eller skal man bare dytte i seg for å være på den sikre side ? Anonymous poster hash: efff6...78b
yogajente Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 De mener nok å ikke aktivt gå på diett, men leve som vanlig. Spise når du er sulten til du er mett, av ren, naturlig mat og sørge for hverdagsmosjon. Kroppen er et fantastisk maskineri, og vil finne sin idealvekt hvis man sørger for å fylle på med riktig energi. Det tar nok litt lengre tid enn om man aktivt går inn for kaloriunderskudd, og det er vel det man skal unngå i altfor stor grad når man ammer. Et annet tips et å ta chlorella, jeg syns tabletter er best. Japanske forskere har vist at miljøgiftene i større grad skillrs ut med avføring enn i morsmelken om man tar chlorella når man ammer. Kan kjøpes på iherb.com eller på helsekosten (til en hinsides høyere pris).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå