Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Er 31 uker og jobber 50% i en fysisk tung jobb. Jeg har bekkenløsning og kraftige og hyppige kynnere. Jeg har fri i dag og ble spurt om å jobbe for det var krise på jobb. Sluttet på jobb 23 i går og har vært våken store deler av natten med kynnere. Har ingen planer i dag, bortsett fra å sove og slappe av. Sa nei til å komme og har dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 7bd70...f38
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Glem det. Poenget med at du er sykmeldt er at du skal ku slappe av og komme deg. Det er ikke noe galt i at sjefen spør deg, men du trenger ikke si ja. Jeg er sjef selv og er det noe jeg sier mange ganger så er det at jeg spør folk om de vil jobbe ekstra når jeg har behov for det, men det betyr ikke at de må. Når jeg stiller et spørsmål så er det et spørsmål, ikke en komando. Anonymous poster hash: ae5a3...2af
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hadde det vært krise så får de beordre deg på jobb. Ikke ha dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: fd076...ea2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Du jobber i et fysisk tungt yrke med bekkenløsning og kraftig/hyppige kynnere? Hvordan klarer du det?? Kanskje på tide med full sykemelding for ikke å forverre bekkenløsningen?? Anonymous poster hash: 7e4b1...d94
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 I morgen går du til legen og får full sykmelding,da slipper du å få dårlig samvittighet om du må si nei.nå skal du tenke på deg selv og babyen og heller få dårlig samvittighet ovenfor babyen elelr deg selv om du sier ja til å jobbe... Anonymous poster hash: 73767...396
BareMas Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg synes du var en god arbeidstaker som sa nei når kroppen sa nei. Har du 50% arbeidskapasitet, så er det det du har og det skal yte. Spar kreftene når du kan
MammantilNurket Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Da jordmor hørte at jeg var plaget med hyppige og kraftige kynnere sendte hun med sporenstreks til legen for full sykemelding. Hun var redd for at jeg skulle gå i fødsel Det er ingen skam å si at nok er nok. Neste svangerskap kommer jeg til å kaste inn håndklet før dersom formen er skral.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Formen er heldigvis ganske fin de fleste dagene og på jobb så vet jeg hvilke aktiviteter som fremkaller kynnerne, så unngår de mest mulig. Sånn som dwt er nå så har jeg ikkw behov for mer sykemelding, men dagene jeg har fri er "hellige" for å hente meg litt inn igjen. HI Anonymous poster hash: 7bd70...f38
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut. Ta vare på deg selv og barnet, og prøv å legge den dårlige samvittigheten til side. Anonymous poster hash: ea261...509
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Kjære deg- få full sykemelding:) Er ingenting å ha dårlig samvittighet for. Tenk hvor lite tid det er snakk om i løpet av ditt yrkesaktive liv. Du trenger kreftene til babyen kommer! Anonymous poster hash: b6de5...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå