Gå til innhold

Akebrett til 1-åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele :) 

 

Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/



Anonymous poster hash: 2a01e...9af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele :)

 

Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/

 

Anonymous poster hash: 2a01e...9af

 

Europris har til 129 kr med seler :)

 

Anonymous poster hash: d8e6a...126

Skrevet

 

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele :)

 

Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/

 

Anonymous poster hash: 2a01e...9af

 

Europris har til 129 kr med seler :)

 

Anonymous poster hash: d8e6a...126

 

Det kjøpte jeg :) Har bare prøvd i hagen enda, men funket i alle fall der:P

Skrevet

De velter litt lett,så vær litt forsiktig.



Anonymous poster hash: d8e6a...126
Skrevet

hamax baby bob på g-max!!



Anonymous poster hash: 7e023...d9a
Skrevet

Vi kjøpte et som er større slik at vi også kan sitte på. Er jo ikke så kjekt å bare sende en ettåring utfor bakken nødvendigvis....

 

Anonymous poster hash: fb571...b80

Skrevet

Vi kjøpte et som er større slik at vi også kan sitte på. Er jo ikke så kjekt å bare sende en ettåring utfor bakken nødvendigvis....

 

Anonymous poster hash: fb571...b80

Og hvem er det som sender en ettåring utfor en bakke? Hadde ikke tatt med en ettåring i en stor bakke engang, selvom jeg satt på, tenk om man treffer noe eller brettet velter i stor fart.

 

Anonymous poster hash: 6152c...6f0

Skrevet

Tusen takk dere :) Nei, kommer ikke til å sende han utfor en bakke, så er ikke derfor. Hehe. Men vi har så fine turveier i skogen her, så da tenkte jeg å dra han på akebrett istedenfor å bruke vogna :) 



Anonymous poster hash: 2a01e...9af
Skrevet

 

hamax baby bob på g-max!!

 

Anonymous poster hash: 7e023...d9a

 

Det er hvertfall ikke vi fornøyd med,det veltet etter bare noen minutter,å var mye mer ustabilt enn europris sitt billige.

 

Anonymous poster hash: d8e6a...126

Skrevet

Testet ut akebrettet fra Europris i går. Brukte det bare til å dra henne etter meg på en liten tur, Det funket kjempefint! 



Anonymous poster hash: 4ded9...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...