Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/ Anonymous poster hash: 2a01e...9af
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/ Anonymous poster hash: 2a01e...9af Europris har til 129 kr med seler Anonymous poster hash: d8e6a...126
Bustetroll Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Gjerne med sele Har sett på de fleste hjemmesider til lekebutikkene, men ingen som har.."/ Anonymous poster hash: 2a01e...9af Europris har til 129 kr med seler Anonymous poster hash: d8e6a...126 Det kjøpte jeg Har bare prøvd i hagen enda, men funket i alle fall der:P
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 De velter litt lett,så vær litt forsiktig. Anonymous poster hash: d8e6a...126
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 hamax baby bob på g-max!! Anonymous poster hash: 7e023...d9a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Vi kjøpte et som er større slik at vi også kan sitte på. Er jo ikke så kjekt å bare sende en ettåring utfor bakken nødvendigvis.... Anonymous poster hash: fb571...b80
Tordensky Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Vi har et fra Stiga med sele. Det tror jeg ikke kan velte en gang for det har så bred flate... Dette: http://www.jula.no/akebrett-cruiser-baby-799135
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Vi kjøpte et som er større slik at vi også kan sitte på. Er jo ikke så kjekt å bare sende en ettåring utfor bakken nødvendigvis.... Anonymous poster hash: fb571...b80 Og hvem er det som sender en ettåring utfor en bakke? Hadde ikke tatt med en ettåring i en stor bakke engang, selvom jeg satt på, tenk om man treffer noe eller brettet velter i stor fart. Anonymous poster hash: 6152c...6f0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Tusen takk dere Nei, kommer ikke til å sende han utfor en bakke, så er ikke derfor. Hehe. Men vi har så fine turveier i skogen her, så da tenkte jeg å dra han på akebrett istedenfor å bruke vogna Anonymous poster hash: 2a01e...9af
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 hamax baby bob på g-max!! Anonymous poster hash: 7e023...d9a Det er hvertfall ikke vi fornøyd med,det veltet etter bare noen minutter,å var mye mer ustabilt enn europris sitt billige. Anonymous poster hash: d8e6a...126
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Testet ut akebrettet fra Europris i går. Brukte det bare til å dra henne etter meg på en liten tur, Det funket kjempefint! Anonymous poster hash: 4ded9...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå